Requisitos
El beneficiari ha de justificar el treball que ha dut a terme objecte de l'ajut
Documentación a presentar
a) Una memòria científica detallada de les activitats realitzades i de l'assoliment dels objectius proposats segons el cronograma presentat en la sol·licitud.
b) Si escau, una còpia de totes les publicacions, els programes d'actes, els documents de publicitat, etc. que hagin derivat de l'estada, amb les obligacions detallades en el punt 13 d'aquesta convocatòria.
c) El compte justificatiu: s'ha d'emplenar en l'imprès que figura com a annex 6 d'aquesta Resolució. Amb el compte justificatiu s'han d'adjuntar els documents següents:
— Les factures originals de les despeses destinades a locomoció, amb la identificació del creditor i del document, l'import, la data d'emissió i la data de pagament.
— Les targetes d'embarcament.
— En el cas de despeses derivades d'un desplaçament amb mitjans propis, tots els tiquets originals (benzina, peatges, etc.) gestionats directament per la persona beneficiària.
— La pòlissa assegurança d'assistència mèdica i factura original, en el cas d'haver-ne contractat una, d'acord amb el que estableix el punt 6.3.
— Els documents que acreditin els pagaments de les factures. Els pagaments de les factures presentades es poden acreditar mitjançant una fotocòpia del justificant de l'ordre de transferència bancària o del document bancari que doni fe del pagament, en el qual han de figurar la data de la transferència, l'import transferit i la identificació del concepte de la transferència, així com les dades de qui l'ordena i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l'emissor de la factura, respectivament. En aquest document s'ha d'adjuntar l'extracte bancari del beneficiari de l'ajut, en el qual ha de figurar el càrrec de la transferència.
d) Una avaluació de l'investigador principal del centre d'acollida, del treball o projecte dut a terme.
e) Un certificat del centre d'acollida que acrediti l'estada, en el qual han de figurar les dates d'aquesta.
Modelos:
Plazo máximo
En el termini de 20 dies naturals des de la data d'acabament de l'estada.
Forma de presentación
De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):
a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.
b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.
c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.
*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.
Órgano competente para la tramitación
Servei de Recerca i Desenvolupament
Contacto
Servicio o Sección responsable
Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors
C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta).
Tel.: 971177767
(recerca@caib.es)