Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajuts a la mobilitat investigadora per fer estades breus a centres d'R+D de fora de les Illes Balears 2023-2025

Els ajuts tenen per objecte el cofinançament en la mobilitat del personal investigador per fer estades breus en centres d'R+D de fora de les Illes Balears, amb la finalitat de dur a terme activitats beneficioses per millorar la formació i impulsar les relacions científiques nacionals i internacionals.

Código SIA

3013781

Personas destinatarias

Als efectes d'aquests ajuts poden ser beneficiaris les persones físiques que siguin beneficiaris actius d'un ajut per a la formació de personal investigador (FPI), formació de personal investigador empresarial (FPI_E) o d'un contracte d'incorporació de personal investigador (Postdoc) de la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura.

Plazo máximo para la resolución y notificación

El termini de la resolució no ha de ser superior a sis mesos, comptadors des de la data de presentació de sol·licituds. Un cop transcorregut aquest termini, si no s'ha dictat i notificat la resolució, s'ha d'entendre desestimada.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Conselleria d'Educació i Universitats

Documentos relacionados con el procedimiento

Trámites

X

Presentació de les sol·licituds

Requisitos

Ser beneficiaris les persones físiques que siguin beneficiaris actius d'un ajut per a la formació de personal investigador (FPI), formació de personal investigador empresarial (FPI_E) o d'un contracte d'incorporació de personal investigador (Postdoc) de la Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura.

Documentación a presentar

a) Sol·licitud: s'ha d'emplenar en l'imprès que figura com a annex 3 d'aquesta Resolució.

b) La memòria per a la sol·licitud d'un ajut de mobilitat: s'ha d'emplenar en l'imprès que figura com a annex 4 d'aquesta Resolució (aquest document l'ha de signar el director de tesi o l'investigador principal en el cas dels postdoc).

c) Fotocòpia de la carta del centre d'acollida en què consti que s'accepta la persona sol·licitant.

e) Certificat de l'Administració tributària estatal que indiqui que està al corrent dels pagaments de les seves obligacions.

f) Certificat de la Tresoreria General de la Seguretat Social d'estar al corrent del pagament de les seves obligacions.

g) Fotocòpia de la Targeta Sanitària Europea en vigor durant el període d'estada sol·licitat, si es tracta de països en els quals hi té validesa.

Per a les estades de països en els quals no té validesa la Targeta Sanitaria Europea, una fotocòpia de la cotització d'una assegurança d'assistència mèdica d'acord amb el punt 6.3 o, si s'escau, la documentació corresponent d'acord amb el punt 6.4. Aquesta ha de especificar les dates del període d'estada sol·licitat i el nom de la persona beneficiària.

h) Declaració responsable de veracitat de dades bancàries: s'ha d'emplenar en l'imprès que figura com a annex 5 d'aquesta Resolució.

i) Declaració responsable del gaudi d'ajuts de característiques similars amb la mateixa finalitat en qualsevol altra convocatòria d'entitats públiques o privades.

j) Fotocòpia del certificat d'anglès o de la llengua del país de destinació, del nivell B2 del Marc europeu comú de referència per a l'aprenentatge, l'ensenyament i l'avaluació de llengües (MECR) o títol equivalent (en el cas dels països de parla hispana no cal presentar cap certificat).

k) Declaració responsable de no disposar de fons suficients per finançar l'activitat objecte d'aquesta subvenció.

Modelos:

Documentos relacionados con el trámite:

Plazo máximo

El termini de presentació de sol·licituds comença l'endemà d'haver-se publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i acaba el dia 30 de juny de 2025. Les sol·licituds s'han de presentar amb una antelació mínima de dos mesos respecte de la data en la qual es vol iniciar l'estada.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(recerca@caib.es)

X

Acceptació de l'ajut

Requisitos

Haver rebut la proposta de resolució de concessió

Documentación a presentar

Document d'acceptació

Modelos:

Plazo máximo

10 dies des de la notificació

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(recerca@caib.es)

X

Justificació

Requisitos

El beneficiari ha de justificar el treball que ha dut a terme objecte de l'ajut

Documentación a presentar

a) Una memòria científica detallada de les activitats realitzades i de l'assoliment dels objectius proposats segons el cronograma presentat en la sol·licitud.

b) Si escau, una còpia de totes les publicacions, els programes d'actes, els documents de publicitat, etc. que hagin derivat de l'estada, amb les obligacions detallades en el punt 13 d'aquesta convocatòria.

c) El compte justificatiu: s'ha d'emplenar en l'imprès que figura com a annex 6 d'aquesta Resolució. Amb el compte justificatiu s'han d'adjuntar els documents següents:

— Les factures originals de les despeses destinades a locomoció, amb la identificació del creditor i del document, l'import, la data d'emissió i la data de pagament.

— Les targetes d'embarcament.

— En el cas de despeses derivades d'un desplaçament amb mitjans propis, tots els tiquets originals (benzina, peatges, etc.) gestionats directament per la persona beneficiària.

— La pòlissa assegurança d'assistència mèdica i factura original, en el cas d'haver-ne contractat una, d'acord amb el que estableix el punt 6.3.

— Els documents que acreditin els pagaments de les factures. Els pagaments de les factures presentades es poden acreditar mitjançant una fotocòpia del justificant de l'ordre de transferència bancària o del document bancari que doni fe del pagament, en el qual han de figurar la data de la transferència, l'import transferit i la identificació del concepte de la transferència, així com les dades de qui l'ordena i del destinatari, que han de coincidir amb el beneficiari i amb l'emissor de la factura, respectivament. En aquest document s'ha d'adjuntar l'extracte bancari del beneficiari de l'ajut, en el qual ha de figurar el càrrec de la transferència.

d) Una avaluació de l'investigador principal del centre d'acollida, del treball o projecte dut a terme.

e) Un certificat del centre d'acollida que acrediti l'estada, en el qual han de figurar les dates d'aquesta.

Modelos:

Plazo máximo

En el termini de 20 dies naturals des de la data d'acabament de l'estada.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Servei de Recerca i Desenvolupament

Contacto

Servicio o Sección responsable

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

C/ del Ter, 16, Ed. Alexandre Rosselló Pastors (Polígon de Son Fuster, 3a planta). Tel.: 971177767

(recerca@caib.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Direcció General d'Universitats, Recerca i Ensenyaments Artístics Superiors

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar