5 novembre 2020 <10aL>Conselleria de Salut i Consum

COVID-19: El telèfon gratuït infocovid ja ha atès 53.272 cridades NNota Informativa

Foto de noticia
Descàrrega d'imatges d'alta qualitat
Gràcies a aquesta mesura s’han alliberat les línies telefòniques dels centres de salut i s’ha millorat l’accés de la població a la informació

COVID-19: El telèfon gratuït infocovid ja ha atès 53.272 cridades

Des que es va posar en marxa a finals d’agost ha servit per resoldre tot tipus de dubte sobre la pandèmia

El telèfon gratuït Infocovid (900 100 971) ja ha atès 53.272 cridades des que es va posar en marxa el passat 28 d’agost. Aquest servei ha servit per resoldre tot tipus de dubte sobre la COVID-19 i ha alliberat les línies telefòniques dels centres de salut i ha millorat l’accés de la població a la informació.

 

Aquest telèfon és atès per vint-i-quatre professionals, entre tècnics en emergències sanitàries i infermeres, ubicats a la Central de Coordinació COVID. L’horari d’atenció és de 9.00 a 20.00 hores, del dilluns al diumenge.

 

El telèfon Infocovid atén qualsevol persona que pensi que pugui tenir símptomes compatibles amb la infecció per coronavirus (tos, febre, diarrea...) o que cregui que ha estat contacte estret d’una persona que tengui coronavirus.

 

En cas de necessitar atenció urgent, els usuaris poden telefonar al telèfon d’emergències sanitàries 061.