9 novembre 2021 <10aL>Conselleria de Fons Europeus, Universitat i Cultura

La II Jornada de Formació i Innovació posa el focus en els nous models de negoci als mitjans de comunicació de proximitat NNota Informativa

Foto de noticia
Descàrrega d'imatges d'alta qualitat

La II Jornada de Formació i Innovació posa el focus en els nous models de negoci als mitjans de comunicació de proximitat

Experts de l’àmbit dels mitjans digitals participen en aquesta jornada organitzada per la DGPL i l’AMIC Illes

Els models de filiació per als mitjans de comunicació local i les claus de l’èxit per al futur digital dels negocis han estat els eixos centrals de la II Jornada de Formació i Innovació, que duia per títol «Aprenentatges, noves eines tecnològiques i noves oportunitats per modernitzar els mitjans de proximitat impresos i digitals en català». 

La jornada ha tingut lloc a Palma el capvespre d’aquest dilluns i ha estat impulsada des de la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears i l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) Illes Balears. Un dels principals objectius d’aquesta trobada ha estat analitzar la innovació en el periodisme de proximitat, veure com aquest sector s’està adaptant a la nova realitat comunicativa i visualitzar cap a on s’adrecen els nous models de negoci. També s’hi han facilitat pautes per aprendre de les noves tendències informatives i per aprofundir en les temàtiques de manera compartida amb altres periodistes i amb els lectors.

Hi han presentat ponències Pepe Cerezo, consultor expert en estratègia i transformació digital d’empreses de comunicació, i Genís Roca, director del postgrau en transformació digital de la Universitat Pompeu Fabra, president de la Fundació.cat i especialista en processos de transformació empresarial, desenvolupament de negoci i cultura digital. Hi han participat representants de mitjans de comunicació d'arreu de les Illes Balears.