Informació sobre el curs

Codi ADM0004 235 Nom Eines informàtiques de les oficines d'atenció en matèria de registre
Durada 20 H Places 34 places Modalitat Curs
Dates De 17/09/2025 a 15/10/2025 Horari en línia
Lloc en línia Localitat PALMA
Ponents VICTOR ANTONIO HERRERA ZAMORA. VIRGINIA PUJOL PERUYERO.
Objectius En acabar l'activitat formativa, l'alumnat ha de ser capaç de: 1. Conèixer la normativa que afecta al registre d'entrada i sortida de documents i explicar l'organització i funcionament de les OAMRs al GOIB. 2. Utilitzar correctament l'aplicació corporativa de registre, REGWEB3, per a registrar documentació destinada al GOIB, així com documentació destinada a altres administracions. 3. Distribuir documents electrònics i en paper des de les oficines de registre fins als seus destinataris. 4. Remetre documentació física a les unitats de gestió amb l'eina VALIB. 5. Realitzar l'alta de la ciutadania al sistema Cl@ve. 6. Distingir els diferents tipus de còpies de documents electrònics i quan realitzar cada tipus de còpia en el procès de registre de documentació. 7. Facilitar els codis d'identificació del DIR3 dels òrgans, centres o unitats administratives públiques.
Continguts 1. Introducció a les funcions de les oficines d'assistència en matèria de registres. 2. Atenció presencial amb els registre d'entrada i sortida. 3. Gestió interna dels registre d'entrada i sortida. 4. Administració de l'eina Regweb3. 5. Sistema Cl@ve, sistema DIR3CAIB i sistema QSSI.
Destinataris Personal funcionari dels grups A1, A2, C1, C2.
Personal laboral dels nivells 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Requisits Personal de les oficines en matèria de registre i d'atenció a la ciutadania (Preferent).
Àrees funcionals
Llista d'espera Places disponibles
LLISTES Eines informàtiques de les oficines d'atenció en matèria de registre
Admesos Detall del curs - llistat d'admesos
Espera Detall del curs - llista d'espera
Diplomes emesos Detall del curs - diplomes emesos