| Objectius |
En acabar l'activitat formativa, l'alumnat ha de ser capaç de:
1. Conèixer la normativa que afecta al registre d'entrada i sortida de documents i explicar l'organització i funcionament de les OAMRs al GOIB.
2. Utilitzar correctament l'aplicació corporativa de registre, REGWEB3, per a registrar documentació destinada al GOIB, així com documentació destinada a altres administracions.
3. Distribuir documents electrònics i en paper des de les oficines de registre fins als seus destinataris.
4. Remetre documentació física a les unitats de gestió amb l'eina VALIB.
5. Realitzar l'alta de la ciutadania al sistema Cl@ve.
6. Distingir els diferents tipus de còpies de documents electrònics i quan realitzar cada tipus de còpia en el procès de registre de documentació.
7. Facilitar els codis d'identificació del DIR3 dels òrgans, centres o unitats administratives públiques. |
| Destinataris |
Personal funcionari dels grups A1, A2, C1, C2.
Personal laboral dels nivells 1, 2, 3, 4, 5, 6.
|