Informació sobre el curs
Codi
ADM0007 20
Nom
Funcions de les oficines d'assistència en matèria de registres
Durada
10 H
Places
38 places
Modalitat
Curs
Dates
De 27/03/2025 a 09/04/2025
Horari
en línia
Lloc
en línia
Localitat
PALMA
Ponents
ANTONIA ANDREA GALMES ESTEVEZ. VIRGINIA PUJOL PERUYERO.
Objectius
En acabar l'activitat, l'alumnat ha de ser capaç de: 1. Conèixer l'entorn «microlloc de les OAMR» per poder extreure i consultar la informació necessària. 2. Realitzar amb autonomia i èxit, recerques d¿informació bàsica, a la web de la nostra Administració quan hagi de resoldre les qüestions plantejades per la ciutadania. 3. Entendre i saber aplicar la Instrucció 1/2022 del DG que regula tasques i com procedir en les OAMR.
Continguts
1. Funcions assignades per la llei a les oficines d'assistència en matèria de registres. 2. La digitalització de la documentació. 3. Microlloc de les OAMRs. 4. Glossari de termes.
Destinataris
Personal funcionari dels grups AP, A1, A2, C1, C2.
Personal laboral dels nivells 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.
Requisits
Personal de les oficines en matèria de registre i d'atenció a la ciutadania (Preferent).
Àrees funcionals
Llista d'espera
Places disponibles
LLISTES
Funcions de les oficines d'assistència en matèria de registres
Admesos
Diplomes emesos