| Objectius |
En acabar l'activitat formativa, l'alumnat ha de ser capaç de:
1. Conèixer els diferents tipus d'exercici terapèutic en la infància i els seus beneficis.
2. Comprendre l'avaluació necessària per a planificar el inici i progressió d'exercicis de força, equilibri, control motor, càrrega de pes i coordinació.
3. Conèixer la planificació i execució d'exercici de força en neurología pediàtrica.
4. Aprendre com incloure aquests exercicis a l'entorn escolar (a educació física, al pati, etc)
|
| Continguts |
1. Tipus d'exercici terapèutic.
2. Beneficis de l'exercici terapèutic.
3. Planificació i progressió d'exercici en trastorns del desenvolupament motor.
4. Avaluació per a la planificació d'exercici de força.
5.Programes de treball de força en trastorns motors neurológics.
6. Exemples de com incloure un programa d'exercicis, de força, equilibri, control motor, coordinació (segons les necessitats), a l'entorn escolar. |