Información del curso

Código TIC0028 85 Nombre Eines per crear webs corporatives: microllocs
Duración 20 H Plazas 50 places Modalidad Curs
Fechas De 11/02/2025 a 11/03/2025 Horario En línia amb una sessió per videoformació voluntària, el dia 12/02/2025 a les 10.00 h
Lugar En línia Localidad PALMA
Ponentes MA. ESTELA PISANO PEREZ.
Objectivos En acabar l'activitat l'alumnat ha de ser capaç de: 1. Crear i mantenir el web amb disseny corporatiu mitjançant la plataforma de microllocs. 2. Conèixer els mòduls de suport (agenda, formularis de contacte, enquestes, preguntes més freqüents, llistes) 3. Conèixer el flux d'accessos al seu web, per tal de prendre decisions sobre la seva gestió (google analytics)
Contenidos 1. Microllocs i creació de l'arbre de menú. 2. Gestió de pàgines de continguts i documents adjunts. 3. Agenda. 4. Preguntes freqüents (FAQs). 5. Formularis de contacte. 6. Llistats. 7. Configuració i personalització dels microllocs. 8. Enquestes. 9. Anàlisis tràfic microllocs (google analytics).
Destinatarios Personal funcionario de los grupos A1, A2, C1, C2.
Personal laboral de los nivelles 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Requisitos Personal responsable de microsites (Exclusiu).
Áreas funcionales
Lista de espera Plazas disponibles
LISTAS Eines per crear webs corporatives: microllocs
Admitidos Detalle del curso - listado de admitidos
Diplomas emitidos Detalle del curso - diplomas emitidos