Información del curso

Código JA0053 266 Nombre Nocions bàsiques de contractació per a òrgans promotors
Duración 15 H Plazas 20 places Modalidad Curs
Fechas De 20/10/2025 a 06/11/2025 Horario Sessions presencials 4 i 6 de novembre de 9.00 a 12.00 hores
Lugar Curs semipresencial amb dues sessions a l'EBAP. C/ Gremi de Corredors, 10, 3r. Palma Localidad PALMA
Ponentes PEDRO JOSE MOYANO MARIN.
Objectivos En acabar l¿activitat d¿aprenentatge, l¿alumnat ha de ser capaç de: 1.- Conèixer quina normativa s'aplica en matèria de contractació. 2.- Familiaritzar-se amb VERTEX (el nou gestor d'expedients). 3.- Enumerar quins documents preparatoris són necessaris per a la tramitació d'un expedient de contractació. 4.- Saber com participa l'òrgan gestor en la licitació d'un contracte. 5.- Executar les funcions corresponen a l'òrgan gestor a l'hora de fer el seguiment de l'execució del contracte formalitzat. 6.- Actuar en el cas d'un incompliment d'un contracte. 7.- Finalitzar i liquidar un contracte.
Contenidos 1. Òrgans promotors en la tramitació d'un expedient de contractació I. 1.1. Normativa en matèria de contractació. 1.2.Gestor electrònic d'expedients (VERTEX). 1.3. Tramitació d'un expedient de contractació. 2. Òrgans promotors en la licitació i execució de contractes II. 2.1. Licitació dels contractes. 2.2. Execució dels contractes. 3. Casos pràctics i models per a cada una de les fases en què intervenen els òrgans promotors.
Destinatarios Personal funcionario de los grupos A1, A2, C1, C2.
Personal laboral de los nivelles 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Requisitos Personal empleat públic de la CAIB amb funcions de gestió, tramitació i sigui responsable en alguna de les fases d'un contracte administratiu promogut per un òrgan gestor. (Preferent).
Áreas funcionales SERVEIS JURÍDICS Específica. UAC Específica.
Lista de espera Plazas disponibles
LISTAS Nocions bàsiques de contractació per a òrgans promotors
Admitidos Detalle del curso - listado de admitidos
Diplomas emitidos Detalle del curso - diplomas emitidos