Informació sobre el curs

Codi TIC0005 3 Nom Intel.ligència artificial aplicada a la vida diària ( Mallorca- 2% )
Durada 15 H Places 15 places Modalitat Curs
Dates De 18/05/2026 a 27/05/2026 Horari De 16'00h a 19'00h (18, 20, 21, 25 i 27 de maig)
Lloc EBAP Mallorca- C/ Gremi Corredors, núm. 10 3er pis ( Polígon Son Rossinyol) Localitat PALMA
Ponents ANTONI JOAN COLOMBAS SALAS. RAMON RIBA ALVAREZ.
Objectius Conèixer eines d'intel·ligència artificial. conèixer les recomanacions per obtenir informació concreta i facilitar la vida diària.
Continguts Introducció a la IA: Que és la IA. Idees Clau A on hi ha IA a la meva vida Per que la IA ara i no fa 10 anys? Exemples: a on ens pot ajudar la IA. Privacitat, Seguretat i us responsable de la IA Seguretat bàsica Usar la IA de forma segura i responsable. Exemples pràctics Exemples: ChatGPT, Gamma, Canva, Perplexity, Claude, Notebook LM, altres, ...   ChatGPT:     Que és Chatgpt. Donar-me d' alta. Creació usuari Cerques Correus Documents. Resumens Imatges Traducció i idiomes Revissio ortogràfica. Presentacions Exemples concrets Gamma: Donar-me d' alta. Creació usuari Crear una nova presentació Modificar la presentació Canva o ideogram o bing per a generar imatges: Donar-me d' alta. Creació usuari Imatges Modificar Imatges Videos  Altres IAs
Destinataris Personal funcionari dels grups AP, E, X, 0.
Personal laboral dels nivells 0, 7, 8.
Requisits Personal amb discapacitat reserva 2% (Preferent). Persones amb discapacitat intel·lectual (igual o major al 33%) (Exclusiu). Persones amb discapacitats mitjanes amb un mínim del 33%, que tengui el seu origen en una discapacitat intel·lectual o sordesa prelocutiva profunda (Exclusiu).
Àrees funcionals
Llista d'espera Places disponibles
LLISTES Intel.ligència artificial aplicada a la vida diària ( Mallorca- 2% )
Admesos Detall del curs - llistat d'admesos
Diplomes emesos Detall del curs - diplomes emesos