Informació sobre el curs

Codi CTR0022 139 Nom Clàusules lingüístiques en la contractació pública
Durada 10 H Places 1 places Modalitat Curs
Dates De 01/06/2026 a 10/06/2026 Horari Sessions de videoformació: 1 i 3 de juny de 12..00 a 13.30 h; 8 de juny de 10.00 a 11.00 h
Lloc En línia amb tres sessions de videoformació Localitat MAO
Ponents CARME ROIG TORRES. JORDI SAURINA CROS.
Objectius 1. Conèixer el règim jurídic aplicable. 2. Conèixer els criteris d'idoneïtat per a la inclusió de clàusules lingüístiques en la contractació pública. 3. Fer el seguiment efectiu del compliment d'aquestes clàusules. 4. Sol·licitar una capacitació lingüística determinada i la seva acreditació. 5. Identificar bones pràctiques en la matèria.
Continguts 1. Les clàusules lingüístiques en la contractació pública: Marc legal aplicable, finalitats, tipologia i models. 2. Procés d'incorporació de clàusules lingüístiques en els contractes públics. La capacitació lingüística exigible. 3. El seguiment del compliment de les obligacions d'ús de la llengua en l'execució dels contractes públics.
Destinataris Personal funcionari dels grups A1, A2.
Personal laboral dels nivells 1.
Requisits Assessors lingüístics (Preferent). Personal que presta servei en els serveis jurídics o unitats de contractació de les conselleries i de l'administració local (Preferent).
Àrees funcionals UAC Especialitzada.
Llista d'espera Places disponibles
LLISTES Clàusules lingüístiques en la contractació pública
Admesos Detall del curs - llistat d'admesos
Diplomes emesos Detall del curs - diplomes emesos