Dades
Seleccionades
Total 113
1.1 % d'empreses que disposaven d'ordinadors
1.2 % d'empreses que disposaven de xarxa d'àrea local (LAN)
1.3 % d'empreses que disposaven de xarxa d'àrea local sense fil (WLAN)
1.4 % d'empreses que disposaven de connexió a Internet
1.5 % d'empreses que disposaven de telefonia mòbil
2.1 % Personal que utilitza ordinadors amb finalitats empresarials
2.2 % de personal que utilitza ordinadors connectats a internet amb finalitats empresarials
2.3 % de personal al qual es va proporcionar un dispositiu portàtil que permetia la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial (1)
3. % d'empreses que utilitzaven la tipologia de programari de codi obert
3.1 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: sistemes operatius (p. ex., Linux)
3.2 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: Navegadors d'Internet (p. e., Mozilla Firefox, Chrome, Opera, Safari...)
3.3 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: aplicacions ofimàtiques (p. ex., Open Office)
3.4 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: servidors web / d'Internet (p. ex., Apatxe, Tomcat, Cherokee...)
3.5 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: Aplicacions de codi obert per al processament automàtic d'informació del tipus ERP o CRM (p. e., Open ERP, Joomia, Ruby on Rails, MySQL...)
3.6 % d'empreses que utilitzaven programari de codi obert: altres, com ara programari de seguretat (p. ex., Open SSL, SSL), plataformes d'aprenentatge (p. ex., Moodle) o servidors de correu electrònic (p. ex., Send Mail, Postfix...)
4.1 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: Desconeixement de solucions i falta de referències sobre productes de programari lliure
4.2 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: Els problemes que pot comportar la migració (p. e.: problemes d'interoperabilitat amb altres productes ja implantats)
4.3 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: La inèrcia del mercat
4.4 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: La percepció de falta de qualitat d'aquest tipus de solucions
4.5 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: Falta de suport o desconeixement per part d'organismes públics a les empreses per adoptar programari lliure
4.6 % d'empreses que no utilitzaven programari de codi obert pels motius següents: Altres
5.1 Especialistes en TIC: % d'empreses que ocuparen especialistes en TIC
5.2 Formació en TIC: % d'empreses que van proporcionar activitats formatives en TIC als seus empleats
5.3 Especialistes en TIC: % d'empreses que proporcionaren activitats formatives en TIC al seu personal especialista en TIC (2)
5.4 Especialistes en TIC: % d'empreses que varen proporcionar activitats formatives en TIC a un altre personal ocupat de l'empresa (2)
5.5 Especialistes en TIC: % d'empreses que contractaren especialistes en TIC o ho intentaren
5.6 Especialistes en TIC: % d'empreses que tingueren dificultats per cobrir alguna vacant d'especialista en TIC
6.1 % d'empreses que el seu manteniment de les infraestructures TIC va ser dut a terme principalment per propis empleats
6.2 % d'empreses que el seu el manteniment de les infraestructures TIC va ser dut a terme principalment per proveïdors externs
6.3 % d'empreses que el seu suport per al programari de l'oficina va ser dut a terme principalment pels propis empleats
6.4 % d'empreses que el seu suport per al programari de l'oficina va ser dut a terme principalment per proveïdors externs
6.5 % d'empreses que el seu desenvolupament de sistemes/programari de gestió empresarial va ser dut a terme principalment per propis empleats
6.6 % d'empreses que el seu desenvolupament de sistemes/programari de gestió empresarial va ser dut a terme principalment per proveïdors externs
6.7 % d'empreses que el seu suport dels sistemes/programari de gestió empresarial va ser dut a aterme principalment pels propis empleats
6.8 % d'empreses que el seu suport dels sistemes/programari de gestió empresarial va ser dut a terme principalment per proveïdors externs
6.9 % d'empreses que el seu desenvolupament de solucions web va ser dut a terme principalment pels propis empleats
6.10 % d'empreses que el seu desenvolupament de solucions web va ser dut a terme principalment per proveïdors externs
6.11 % d'empreses que el seu suport de solucions web va ser dut a terme principalment pels propis empleats
6.12 % d'empreses que el seu suport de solucions web va ser dut a terme principalment per proveïdors externs
6.13 % d'empreses que la seva seguretat i protecció de dades va ser duta a terme principalment pels propis empleats
6.14 % d'empreses que la seva seguretat i protecció de dades va ser duta a terme principalment per proveïdors externs
7.1 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla (fixa o mòbil) (3)
7.2 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla fixa (3)
7.3 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla fixa: DSL (ADSL,SDSL,...) (3)
7.4 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla fixa: Xarxes de cable i fibra òptica (FTTH) (3)
7.5 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Banda ampla fixa: Altres connexions fixes (PLC, leased line, satèl·lit, ...) (3)
7.6 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Telefonia mòbil de Banda Ampla (3)
7.7 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Telefonia mòbil de Banda Ampla: Mitjançant mòdem 3G utilitzant un ordinador portàtil (tableta, netbook, notebook, laptop, PC Ultra mòbil) amb accés a xarxes de telefonia mòbil (3G o 4G) (3)
7.8 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Telefonia mòbil de Banda Ampla: Mitjançant mòbil 3G utilitzant un telèfon mòbil amb tecnologia 3G o 4G (smartphone, PDA phone, ...) (3)
7.9 % d'empreses amb accés a Internet per tipus de connexió: Altres connexions mòbils (xarxes analògiques, GSM, GPRS, EDGE...) (3)
8.1 % d'empreses que la seva velocitat màxima de baixada contractada era: Per sota de 2 Mb/seg (3)
8.2 % d'empreses que la seva velocitat màxima de baixada contractada era: Major o igual que 2 Mb/seg. i inferior a 10 Mb/seg (3)
8.3 % d'empreses la velocitat màxima de baixada contractada era: Major o igual que 10 Mb/seg. i inferior a 30 Mb/seg (3)
8.4 % d'empreses que la seva velocitat màxima de baixada contractada era:Major o igual que 30 Mb/seg. i inferior a 100 Mb/seg (3)
8.5 % d'empreses que la seva velocitat màxima de baixada contractada era:100 Mb/seg. o superior (3)
9. % d'empreses que van proporcionar als seus empleats dispositius portàtils que permeten la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial (1)
9.1 % d'empreses que van proporcionar el següent tipus de dispositiu portàtil que permeten la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial: Ordinador portàtil (tableta, netbook, notebook, laptop, PC Ultra mòbil) (1)
9.2 % d'empreses que van proporcionar el següent tipus de dispositiu portàtil que permeten la connexió mòbil a Internet per a ús empresarial: Altres dispositius portàtils (smartphone, PDA phone, ...) (1)
10. % d'empreses que proporcionaren als seus empleats accés remot al correu electrònic, a documents o a aplicacions de l'empresa
11. % d'empreses que pagaren per anunciar-se a Internet
12. % d'empreses que, en 2014 van interactuar amb l'Administració Pública mitjançant Internet (3)
12.1 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Obtenir informació (3)
12.2 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Aconseguir impresos o formularis (3)
12.3 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Retornar impresos emplenats (3)
12.4 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració d'imposts de forma electrònica sense necessitat de cap tràmit addicional en paper (3)
12.5 Motius per interaccionar amb l'Administració pública: Declaració de contribucions a la Seguretat Social sense necessitat de cap tràmit addicional en paper (3)
13. % d'empreses amb connexió a Internet i lloc o pàgina web (3)
14.1 Serveis disponibles a la pàgina web: Presentació de l'empresa (4)
14.2 Serveis disponibles a la pàgina web: Realització de comandes o reserves en línia (4)
14.3 Serveis disponibles a la pàgina web: Accés a catàlegs de productes o a llistes de preus (4)
14.4 Serveis disponibles a la pàgina web: Possibilitat que els clients personalitzin o dissenyin els productes (4)
14.5 Serveis disponibles a la pàgina web: Seguiment en línia de comandes (4)
14.6 Serveis disponibles a la pàgina web: Personalització de la pàgina web per a usuaris habituals (4)
14.7 Serveis disponibles a la pàgina web: Enllaços o referències als perfils de l'empresa en mitjans socials (4)
14.8 Serveis disponibles a la pàgina web: Declaració de política d'intimitat o certificació relacionada amb la seguretat del lloc web (4)
14.9 Serveis disponibles a la pàgina web: Anuncis d'ofertes de feina o recepció de sol·licituds de feina en línia (4)
14.10 Serveis disponibles a la pàgina web: Possibilitat de tramesa electrònica de fulls de reclamacions (4)
17. Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials
16. % d'empreses que utilitzaren la signatura digital en alguna comunicació enviada des de l'empresa (3)
16.1 % d'empreses que utilitzaren la signatura digital: Per relacionar-se amb els clients o els proveïdors (5)
16.2 % d'empreses que utilitzaren la signatura digital: Per relacionar-se amb l'Administració pública (5)
17.1 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren els tipus següents de mitjans socials: xarxes socials (Facebook, LinkedIn, Tuenti, Google+, Viadeo, Yammer...) (9)
17.2 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren els tipus següents de mitjans socials: Blogs d'empreses o microblogs (Twitter, Present-ly, Blogger, Typepad...) (9)
17.3 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren els tipus següents de mitjans socials: llocs webs que comparteixen contingut multimèdia (Youtube, Flickr, Picassa, SlideShare, Instagram...) (9)
17.4 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren els tipus següents de mitjans socials: Eines per compartir coneixements basades en una wiki (lloc web que pot ser editat per múltiples voluntaris a través del navegador) (9)
18.1 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials: Per desenvolupar la imatge de l'empresa o productes de mercat (publicitat, llançament de productes...) (9)
18.2 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials: Per rebre o enviar opinions de clients, crítiques, ressenyes, preguntes... (9)
18.3 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials: Per involucrar els clients en el desenvolupament o la innovació de béns o serveis (9)
18.4 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials per col·laborar amb socis comercials o altres organitzacions (p. e., autoritats públiques, ONG...) (9)
18.5 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials: Per seleccionar personal (9)
18.6 Mitjans socials: % d'empreses que utilitzaren mitjans socials: Per intercanviar opinions o coneixements en l'empresa (9)
19. Mitjans socials: % d'empreses que consideren que els mitjans socials són molt útils per generar o desenvolupar el seu negoci (9)
20. Mitjans socials: % d'empreses que consideren que els mitjans socials són útils per generar o desenvolupar el seu negoci (9)
24. % d'empreses que disposaven d'eines informàtiques ERP per compartir informació sobri compres/vendes amb altres àrees de l'empresa
25. % d'empreses que disposaven d'alguna aplicació informàtica per gestionar informació de clients (eines CRM)
25.1 % d'empreses que disposaven d'eines CRM para: Capturar, emmagatzemar i compartir informació sobre clients
25.2 % d'empreses que disposaven d'eines CRM para: Analitzar la informació disponible sobre els clients amb finalitats comercials i de màrqueting
28 Seguretat TIC: % d'empreses amb política de seguretat TIC definida
29.1 Seguretat TIC: % d'empreses que han tractat riscos en la seva política sobre destrucció o corrupció de dades per atac o incident inesperat (7)
29.2 Seguretat TIC: % d'empreses que han tractat riscos en la seva política sobre revelació de dades confidencials per intrusió, phising, pharming o accident (7)
29.3 Seguretat TIC: % d'empreses que han tractat riscos en la seva política sobre falta de disponibilitat de serveis TIC per atacs externs (7)
30.1 Seguretat TIC: % d'empreses que van revisar la seva política de seguretat en els últims 12 mesos (7)
30.2 Seguretat TIC: % d'empreses que van revisar la seva política de seguretat fa més 12 mesos i menys de 24 mesos (7)
30.3 Seguretat TIC: % d'empreses que van revisar la seva política de seguretat fa més de 24 mesos (7)
31 Facturació: % d'empreses que van enviar factures a altres empreses o administracions públiques
33.1 Factura electrònica: % d'empreses que enviaren factures electròniques en un format que en permet el processament automàtic (p. e., EDI, UBL, XML...) a altres empreses o administracions públiques (8)
33.2 Factura electrònica: % d'empreses que enviaren factures electròniques en un format que en permet el processament automàtic (p. e., EDI, UBL, XML...) a altres empreses o administracions públiques en un percentatge igual o superior al 50 % del total de factures enviades (8)
33.3 Factura electrònica: % d'empreses que enviaren factures electròniques a altres empreses o administracions públiques en un format que no en permet el processament informàtic automàtic (p. e., PDF, factures en paper escanejades...) (8)
33.4 Factura electrònica: % d'empreses que enviaren factures en paper a altres empreses o administracions públiques (8)
33.5 Factura electrònica: % d'empreses que enviaren factures només en paper a altres empreses o administracions públiques (8)
33.6 Factura electrònica: % d'empreses que reberen factures electròniques en un format que en permet el processament informàtic automàtic (p. e., EDI, UBL, XML...)
33.7 Factura electrònica: % d'empreses que reberen factures electròniques en un format que en permet el processament informàtic automàtic (p. e., EDI, UBL, XML...) en un percentatge igual o superior al 50 % del total de factures rebudes
33.8. Factura electrònica: % d'empreses que reberen factures electròniques en un format que no en permet el processament informàtic automàtic (p. e., PDF, factures en paper escanejades...)