torna

Detall de la notícia

Imatge 5534690

IBSTEAM comptarà amb un espai a Son Servera per a la zona Llevant de Mallorca

\Conselleria i Ajuntament treballen per concretar aquesta futura col·laboració per potenciar l’ús de les Tecnologies Digitals i STEAM

\El nou espai STEAM s’ubicarà al CEIP Escoles Velles de Son Servera

 

La directora general de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa, Amanda Fernández, s’ha reunit aquesta setmana amb la regidora d’Educació, Igualtat i LGTBI de l’Ajuntament de Son Servera , Dori Moreno i altres membres de la corporació municipal, per tal de poder consolidar un conveni de col·laboració per a la cessió d’espais del CEIP les Escoles Velles i potenciar així l’ús de les Tecnologies Digitals i STEAM a la zona del llevant mallorquí.

El procés de transformació digital que estan duent a terme els centres educatius així com l’esforç que està fent el professorat en millorar i acreditar el seu nivell de competència digital fan que sigui necessari augmentar les opcions de formació i assessorament del professorat de les Illes Balears.

Per cobrir aquesta necessitat i amb la finalitat que l’equip d’assessors i assessores pugui brindar una atenció personalitzada a tots els membres de la comunitat educativa, el CEP IBSTEAM disposa actualment d’una seu principal a Palma i quatre més repartides entre les diferents illes: Inca, Son Servera, Alaior i Eivissa.

Es vol potenciar les vocacions STEAM entre l’alumnat

La finalitat d’aquest espai multidisciplinari és també promoure el descobriment de la tecnologia aplicada al món educatiu, donant suport tant als docents com alumnes i duent a terme formacions i altres activitats que possibilitin gaudir de primera mà amb les virtuts de les tecnologies digitals potenciant les vocacions STEAM amb unes instal·lacions modernes i adaptades a la realitat del sector educatiu.

Actualment, ambdues administracions estan treballant en la redacció del conveni de col·laboració.