Tramitació UDIT

 

Reclamacions de facturació d'energia elèctrica o gas

Com tramitar la reclamació

1. Reclamar prèviament a la companyia d'energia elèctrica o gas.

2. Reclamar al Govern Balear, una vegada s'hagi rebut la resposta de la companyia.

Documentació que s'ha de presentar:

  • Formulari de reclamació 
  • Còpia de les factures o altres documents objecte de la reclamació.
  • Autorització o represantació, si escau.
On s'ha de presentar:
1. A les nostres oficines
2. O per qualsevol de les formes previstes en dret, d’acord amb l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Comparador i simulador de tarifes

Guia informativa al consumidor

Comercialitzadores o distribuidores d'energia

On som

   Direcció General d'Energia i Canvi Climàtic

   Direcció: C/ Gremi de Corredors, 10 (Polígon Son Rossinyol) 07009 Palma

   Telèfon: 971 17 77 06

   Horari d'atenció al públic: De dilluns a divendres de 8.30h a 14h