ESTADÍSTIQUES QUEIXES 2018 |
Entrades 2017-2018 sistema general
Entrades 2017-2018 a Ens amb sistema propi
Entrades per conselleria
Contestades dins termini (%)
- La mitjana de queixes contestades dins termini a 31/12/2018 ha estat del 93,38% - No es comptabilitzen les que estaven dins termini a 31/12/2018 i encara no s'havien contestat(per exemple, per respondre una queixa que hagués entrat el 18/12/2018 es disposava de termini fins a l'11/01/2019) |
Temps mitjà de resposta (dies)
|
|
El temps mitjà de resposta ha estat de 15,55 dies |
Aclariments: rebutjades: les queixes que es tanquen d'aquesta manera perquè s'han creat com a proves internes de l'aplicació informàtica, o aquells als quals els manca contingut o són inintel·ligibles, etc.Errors i no competència: els expedients que s'han creat com a proves internes de l'aplicació informàtica i els que s'envien a una altra Administració per tractar matèrias que no són competència de la CAIB Qualitat dels Serveis: expedients resolts directament per l'equip de filtratge de la Direcció General de Transparència i Bon Govern, atès que el motiu correspon a temes de qualitat, competència d'aquesta Direcció General. CTM/SFM:Consorci de Transports de Mallorca / Serveis Ferroviaris de Mallorca IB3:Ens Públic de Radiotelevisió de les Illes Balears FBSTIB:Fundació Banc de Sang i Teixits de les Illes Balears GEIBSAU:Gestió d'Emergències de les Illes Balears SAU IB-Salut:Servei de Salut de les Illes Balears IBAVI:Institut Balear de l'Habitatge UDIT: Unitat d'Informació i Tràmit |