Com vàreu coneixer el servei en línia de sol·licituds d'informació? (n'heu de contestar com a mínim 1 i com a màxim 2)

respostes

Si en la pregunta anterior heu contestat "altres", quins són aquests canals?

respostes

Com considerau l'accés al portal web de sol·licituds d'informació?

respostes

Creis que les passes que heu seguit per tramitar la vostra sol·licitud han estat clares i adequades? puntuau de l'1 al 5 (S'entén que 1 vol dir que l'explicació sobre les passes que s'han de seguir és molt confusa i 5 que l'explicació és molt clara)

respostes

Quin temps heu tardat a rebre la resposta?

respostes

Considerau que el temps que heu tardat a rebre resposta a la sol·licitud ha estat l'adequat? Puntuau de l'1 al 5 (S'entén que 1 vol dir que el temps d'espera ha estat excessiu i 5 que ha estat adequat)

respostes

La informació rebuda ha estat satisfactòria? puntuau de l'1 al 5 (S'entén que 1 vol dir que la informació rebudan no ha estat satisfactòria i 5 que ha estat molt satisfactòria)

respostes

A quin grup d'edat pertanyeu?

respostes

A quin sexe pertanyeu? (aplicació article 7 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d'igualtat de dones i homes)

respostes

Teniu cap observació a fer en relació amb el portal de sol·licituds d'informació?

respostes

Opcional: si voleu indicar a quin número d'expedient fa referència aquesta enquesta, ho podeu fer aquí

respostes

Puntuau, segons el vostre grau de satisfacció, de l'1 al 5 el sistema de sol·licituds d'informació de la CAIB (s'entén que 1 vol dir que està gens satisfet i 5 que està molt satisfet)

respostes