desc_novetats.png

desc_7_punt.png 09.05.2019: Publicació modificació persones que han superat proves selectives Ajuntament de Palma i presentació de documentació. 

En data 9 de maig de 2019 es publica Resolució de la presidenta de l’EBAP de 6 de maig de 2019 per la qual es modifica la llista definitiva de persones aspirants que han superat el procés selectiu del procés especial unificat per cobrir les places de la categoria de policia de l’Ajuntament de Palma i que han d’ésser nomenats funcionaris en pràctiques (BOIB núm. 63, de 9 de maig).

Podeu consultar la publicació en el butlletí clicant en següent enllaç.

En el termini de vint dies naturals comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (fins el dia 29 de maig de 2019), les persones aspirants afectades per la modificació i que no hagin presentat la documentació que es cita a continuació, l’han de presentar en el Registre General de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), o en qualsevol altra de les formes que estableix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents següents:

— Una fotocòpia compulsada del certificat del nivell de coneixements de llengua catalana.
— Una fotocòpia compulsada del permís de conduir de les classes A2 i B en vigor (modificat per BOIB núm. 22, de 17 de febrer).
— Un certificat d’antecedents penals.

Si la persona aspirant seleccionada no presenta la documentació dins el termini fixat, llevat de casos de força major, que han de ser degudament constatats i, si escau, apreciats per l’Administració mitjançant una resolució motivada, o si en examinar la documentació es dedueix que hi manca algun dels requisits exigits, la persona interessada no pot ser nomenada funcionària i resten anul·lades les seves actuacions, sens perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.