Des de la implantació de la Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals, les empreses han anat treballant en la millora de les condicions del treball i la salut laboral. L’accidentalitat ha anat disminuint a mesura que augmentava la cultura de prevenció laboral, i s’han obtingut resultats positius. Malgrat això, les xifres d'accidentalitat laboral que es presenten any rere any fan que hàgim de continuar treballant en riscos específics, com ara els derivats dels desplaçaments durant la jornada laboral i els desplaçaments in itinere.
La millora de la seguretat dels desplaçaments relacionats amb el treball constitueix una línia d'acció estratègica tant de la política de seguretat viària com de la política de prevenció de riscos laborals, i és de vital importància incorporar la cultura de la seguretat viària com una pràctica en la política de prevenció de riscos laborals en les empreses.
— Objectius
— Destinataris
Serveis de prevenció de riscos laborals, empreses de transport de passatgers i mercaderies, altres empreses, ajuntaments, Direcció General de Trànsit, Guàrdia Civil, autoescoles i, en general, empreses on l'activitat suposi fer desplaçaments utilitzant un vehicle.
— Lloc
Palma: Conselleria de Treball, Comerç i Indústria - Plaça de Son Castelló, 1
Videoconferència: Eivissa: EBAP-Oficina de Sa Coma: Carretera de Sant Antoni, km 22,7
Menorca: SOIB- Poima – Carrer Dragonera s/n - Maó