Entitat que fa l'encàrrec: Conselleria de Medi Ambient, Agricultura i Pesca
Entitat a la qual es reassigna l'expedient amb la legislatura 2019-23: Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació
Entitat que rep l'encàrrec: TRAGSATEC
Núm. Expedient: MEPRO 2645/2018
Objecte: Ampliació, manteniment i millora del sistema integral de la gestió pesquera, la traçabilitat i el busseig a l’entorn TRAGSA”
Pressupost: 311.546,82 €
Obligacions econòmiques: Resolució de 12 d'abril de 2018, de la Subsecretaria, per la qual es publica l'Acord de la Comissió per a la determinació de les tarifes de TRAGSA, pel la qual s'actualitzen els preus simples de les Tarifes 2015 i es revisen els coeficients per a l'actualització dels preus simples en actuacions no subjectes a impostos i pel la qual s'adapta a la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
Durada: Des del 18/07/2018 fins al 30/11/2021
Data d'aprovació/signatura de l'acord: 18/07/2018
Contractació de tercers (Subcontractació):
Previsió: NO
Import o % màxim previst:
Observacions: