PAUTES PER AFAVORIR EL DESENVOLUPAMENT DE LA COMUNICACIÓ I DEL LLENGUATGE PER A FAMÍLIES
|
DIFICULTATS EN L'APRENENTATGE DE LA LECTURA, ESCRIPTURA I LES MATEMÀTIQUES (FEBRER 2021)
|
MULTILINGÜISME I DIFICULTATS DE LLENGUATGE (DANIEL ADROVER) |
ARTICLE 'Impact of the Use of Media Devices within the FamilyContext on the Language of Preteens' (impacte de les pantalles digitals al llenguatge) |
DIFICULTATS EN L'ADQUISICIÓ I L'ÚS DE LES MATEMÀTIQUES (BEGOÑA DE LA IGLESIA) |
ENSENYAMENT DE LA LECTURA I ESCRIPTURA 1 (LLORENÇ ANDREU) |
ENSENYAMENT DE LA LECTURA I ESCRIPTURA 2 (LLORENÇ ANDREU) |
Diccionari nins Vocabulari LEXIM (Llorenç Andreu) |
TRASTORN ESPECÍFIC DEL LLENGUATGE (NOV 2018)
|
VISIÓN TEÓRICA DE LOS TRASTORNOS DEL NEURODESARROLLO Y TIPOLOGÍA DE LOS TRASTORNOS DEL LENGUAJE |
LOS TRASTORNOS DEL LENGUAJE ASOCIADOS A UNA CONDICIÓN BIOMÉDICA: TEA, DISCAPACIDAD INTELECTUAL Y SORDERA |
COMORBILIDAD DEL TEL CON LA DISLEXIA Y EL TDAH |
TRASTORNOS DEL DESARROLLO DEL LENGUAJE (TDL / TEL) |
DIFICULTATS DEL LLENGUATGE A L'ESCOLA (ABRIL 2018)
|
PRESENTACIÓ (GERARDO AGUADO) |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE: EINES PER A LA INTERVENCIÓ EDUCATIVA I INCLUSIVA (MAIG 2017)
|
CURS: DIFICULTATS D'APRENENTATGE: LECTURA FÀCIL |
LA DISLEXIA, MUCHO MÁS QUE DIFICULTADES EN LA LECTURA Y EN LA ESCRITURA: PASOS NECESARIOS PARA ELABORAR UNA ADAPTACIÓN (DISFAM) |
ADAPTACIONS O CURRICULUMS OBERTS? |
PRESENTACIÓ ORTOGRAFIA SENSE ESFORÇ (DANIEL GABARRÓ) |
LLIBRE: BONA ORTOGRAFIA SENSE ESFORÇ AMB PNL |
EL TRASTORN PER DÈFICIT D’ATENCIÓ AMB O SENSE HIPERACTIVITAT (STILL) |