El Registre Unificat de Serveis Socials
Què és?
El Registre Unificat de Serveis Socials de les Illes Balears es constitueix com a instrument de coneixement, planificació, ordenació, control i publicitat dels serveis socials existents en la comunitat autònoma de les Illes Balears
La inscripció, obligació i requisit
La inscripció en el Registre Unificat de Serveis Socials es configura com una obligació prèvia per poder actuar i intervenir en el camp dels serveis socials a les Illes Balears i, a més a mes, resulta un requisit imprescindible per poder rebre subvencions amb càrrec als pressuposts generals de les administracions públiques de les Illes Balears.
Qui i com s'ha d'inscriure?
S'hi han d'inscriure obligatòriament totes les entitats de serveis socials que desenvolupin les seves actuacions o prestin serveis socials en el territori de les Illes Balears.
En el cas que l'àmbit territorial sigui municipal o insular, les entitats s'han d'adreçar a la secció insular del Registre Unificat gestionada pel consell insular competent per raó del territori.
Per accedir al model de sol·licitud, i a un resum de les principals característiques del procediment de inscripció, clicau a l'enllaç següent:
Inscripció en el Registre Unificat de Serveis Socials
Quina és la normativa reguladora?
Per a accedir a la norma que regula la inscripció així com els principis generals del Registre Unificat de Serveis Socials de les Illes Balears, clicau a l'enllaç següent:
Visualització d'entitats registrades: |
Entitats registrades |