Torna

Portal del Consumidor

Consultes de consum

Qualsevol ciutadà pot adreçar-se a la Direcció General de Consum per informar-se sobre els seus drets com a consumidor o sobre com pot presentar una reclamació o denúncia.

Ens comprometem a trametre la resposta al més aviat possible depenent de la complexitat del cas que es plantegi.

Forma de presentació de la consulta

La consulta es pot formular per qualsevol dels mitjans següents:

  • Per telèfon:
    • Telèfon d’atenció al consumidor: 900 16 60 00. És gratuït i l’horari és de dilluns a divendres, de 8.00 h a 20.00 h, i els dissabtes, de 9.00 h a 14.00 h.
    • Al telèfon de les oficines de la Direcció General de Consum: 971 78 49 96. De dilluns a divendres, de 9.00 h a 14.00 h.
  • Presencialment
    • A les oficines d’atenció i informació al consumidor de la Direcció General de Consum

Mallorca
Seu central de la Direcció General  de Consum
C/ de Jesús, 38 A
07010 Palma
Tel. 971 78 49 96 / 971 17 73 83
Horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores.
go.gifSistema de cita prèvia obligatòria

Menorca
Centre Insular de Menorca
Av. de Josep M. Quadrado, 17
07703 Maó
Tel. 971 17 73 33
Horari d’atenció al públic: de dilluns a dimecres, de 9.00 a 14.00 hores.
go.gifSistema de cita prèvia obligatòria

Eivissa i Formentera
Centre Insular d’Eivissa i Formentera
Via Romana, 81
07800 Eivissa
Tel. 971 30 67 00 / 971 30 67 64
Horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 hores.
go.gifSistema de cita prèvia obligatòria

Al Casal de Consum

A les oficines municipals d’informació al consumidor (OMIC):

- Palma (només empadronats a Palma)
- Ciutadella

Als ajuntaments adherits al programa “Consum a ca teva”

Als llocs i en la forma que preveu l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions publiques