El 17 de setembre es va publicar en el BOIB l'Acord de Consell de Govern pel qual es concreten les mesures de caràcter organitzatiu i de prestació de serveis públics amb l'objectiu de reduir la presència dels empleats i empleades públiques en el lloc de treball, amb motiu de la COVID-19. Aquest Acord ha motivat l'aprovació del teletreball parcial sempre que ha estat possible i la separació de les persones d'una mateixa unitat administrativa en grups de treball presencial no coincidents, la qual cosa impedeix que es puguin dur a terme les entrevistes de manera presencial en molts de casos.

Per aquest motiu la finalització del termini per realitzar les entrevistes, establerta inicialment el 30 d'octubre, es posposa fins al dia 31 de desembre. Malgrat això, és preferible que es duguin a terme abans de la data límit, encara que sigui utilitzant mitjans telemàtics o electrònics, com ara a través d'un vídeo-xat, una entrevista telefònica o via correu electrònic, amb l'objectiu d'elaborar el pla de millora competencial.