Des de la Direcció General de Transparència i Bon Govern, amb l'objecte d'analitzar el grau de satisfacció de la ciutadania en relació amb els serveis que ofereixen les oficines d’informació i registre de l’Administració de les Illes Balears, es va confeccionar una enquesta referida a les qüestions següents:
El mètode de recollida de la informació ha estat el següent: en el programa REGWEB, en l’apartat "interessats", a les persones de qui es tenia l’adreça electrònica, se’ls ha enviat un correu electrònic en què se'ls demanava que emplenassin l’enquesta de satisfacció. Així mateix, a la web d'atenció a la ciutadania (atenció presencial) s'ha publicat un enllaç perquè els usuaris puguin completar l'enquesta. A més, les oficines de registre han rebut un full informatiu amb un codi QR perquè les mateixes oficines l'exhibeixin en un lloc visible per a tothom.
Finalment s'han obtingut 363 enquestes emplenades, un nombre que, d’acord amb les taules d’Arkin, Colton i Tagliacarne, proporciona un error aproximat del 6%, per la qual cosa és interessant analitzar aquests resultats, ja que són bastant fiables.
Les conclusions principals de l'anàlisi de les dades són les següents: