Torna

Implantació Administració electrònica a la CAIB

Tornar al llistat de notícies

06/06/2019

Gestionar la reorganitzacio administrativa (canvi dels codis DIR3)

eines d'administració electrònica afectades per aquests canvis dels codis DIR3

Properament es publicarà al BOIB un Decret de la Presidència de les Illes Balears per al qual s'establiran les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, que ens obligarà a actualitzar el Directori Comú Organitzatiu (DIR3) que proporciona un inventari unificat i comú a tota l'Administració (estatal, autonòmica i local) de les unitats orgàniques / organismes públics, les seves oficines associades i unitats de gestió econòmica - pressupostària. Aquesta actualització, necessària per a la interoperabilitat dels sistemes d'Administració Electrònica, afecta a moltes de les solucions i eines que emprem habitualment i, per evitar problemes o minimitzar-ne l’impacte sobre el nostre dia a dia, convé tenir en compte una sèrie d'aspectes que podeu consultar en aquesta secció: Gestionar la reorganització administrativa (canvi dels codis DIR3)

Per a més informació podeu descarregar el següent document