La directora de gestió del Servei d’Emergències de les Illes Balears 112, Isabel Juste, i tècnics d’aquest Servei s’han reunit aquest matí amb responsables de la Gerència del 061 per analitzar els procediments que regeixen els fluxos d’informació entre ambdós organismes. L’objectiu d’aquesta reunió és millorar qualitativament el contingut d’aquests procediments per garantir i incrementar els estàndards de qualitat assistencial que SEIB 112 i 061 presten als seus usuaris en les situacions d’emergència.

Com recollir amb més eficàcia les dades informatives que es transmetran al 061 per a destinar de manera més eficient els recursos assistencials davant un incident concret és una de les inquietuds que s’han abordat durant aquesta reunió de treball.

Aquest encontre forma part de la ronda de trobades habituals que els dos serveis d’emergències dependents del Govern de les Illes Balears mantenen des de fa temps. La potenciació i millora de la coordinació és el rerefons que presideix aquests encontres, que el SEIB 112 també manté periòdicament amb altres organismes.