La Conselleria d’Administracions Públiques i l’Ajuntament de Calvià han signat el conveni d’adhesió al sistema de gestió d’emergències de les Illes Balears amb dos objectius. En primer lloc, millorar l’eficiència dels Serveis de l’Ajuntament de Calvià amb la utilització d’un sistema integrat d’informació i comunicacions que permeti a les diferents àrees l’aprofitament conjunt de la informació. En segon lloc, facilitar la coordinació entre les diferents entitats, departaments i serveis relacionats amb la seguretat pública, per mitjà de la utilització compartida dels sistemes i la integració dels diferents dispositius de comunicacions i informació.
La integració de la Policia Local de Calvià a la plataforma tecnològica del SEIB 112, es durà a terme a través d’un accés remot al sistema de gestió d’emergències (CAD Storm) i per mitjà de l’aplicació per a PDA CAD Mòbil. El conveni estableix que les despeses de subministrament i instal•lació dels equips tecnològics necessaris seran a càrrec de l’Ajuntament de Calvià sense que, per tant, això suposi cap despesa econòmica a càrrec de la Conselleria d’Administracions Públiques.
Actualment hi ha 53 organismes integrats a la plataforma tecnològica de l’112, entre 40 cossos de policia local, bombers, serveis de salut, Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat, etc.