Cercador
  |  
  • Català

Butlletí de Gestió del Coneixement núm. 46 - Juliol 2010


Noves tecnologies i patents

Illes Balears

El projecte MUSCLE “Generació d’expressions facials mitjançant la manipulació de músculs”, que està portant a terme la Unitat de Gràfics i Visió per Ordinador i Intel·ligència Artificial de la Universitat de les Illes Balears (UIB), pretén crear una eina 3D que simuli en temps real l’efecte que produeixen els tractaments, especialment en el camp de la cirurgia facial).
El Mundo, 27/07/2010

El Dr. Emeterio Orduña Domingo, va presentar una nova sessió científica a la FBSTIB titulada Noves tècniques quirúrgiques de transplantament de còrnia el dia 8 de juliol.
Font: Fundació Banc de Sang i Teixits, 26/07/2010

Els treballadors de l’Hospital Universitari Son Espases tendran una targeta intel·ligent d’identificació de personal (TIIP) que els permetrà acreditar-se en el seu lloc de feina, disposar del certificat digital de firma electrònica i accedir a tots els recintes de l’hospital.
Font: Hospital Son Dureta, 24/07/2010

Conclou la primera fase del projecte pilot d'Història Clínica Digital desenvolupat a les Balears.
Salut i Força, 22/07/2010


Resta de l'estat

L’ Institut de Microelectrònica de Madrid instal·la un equip pioner en el camp de la nanotecnologia.
Font: CSIC, 20/07/2010

La primera prova per a la detecció del càncer de còlon a través d'una anàlisi de sang perifèrica ja està disponible a Espanya.
ABC, 21/07/2010


 

Europa

Aquest mes no hi ha novetats en aquesta secció




Resta del món

Aquest mes no hi ha novetats en aquesta secció


 

 

 

 

 

Accessibilitat
Logo de l'Administració Digital © Govern de les Illes Balears