Telefonia: problemes i solucions

 

Nou cicle de xerrades-col·loqui

La finalitat del col•loqui es la de posar de manifest la complexitat de la contractació en aquest sector, i les conseqüències negatives per als consumidors i usuaris d’algunes pràctiques deslleials que fan les companyies operadores de telefonia i d’accés a Internet.

Al llarg de la ponència s’exposaran casos pràctics i s’explicarà què hem de fer els consumidors per a evitar les més freqüents pràctiques deslleials de les empreses.
 
També es donarà informació sobre noves figures jurídiques com els compromisos de permanència que els consumidors contracten i les penalitzacions per baixa anticipada del contracte.
  
 Les tarifes planes i no planes, la facturació de les cridades i les connexions a Internet quan sortim fora d’Espanya també seran analitzades a la xerrada.

Igualment seran objecte d’especial anàlisi els serveis de valor afegit que es presten des de les xarxes de telefonia i Internet.

Una vegada analitzats els principals problemes que afecten els usuaris de les telecomunicacions, es donaran consells útils per a la vida reial, amb la finalitat d’evitar sofrir les pràctiques deslleials i si no ho hem pogut evitar, s’explicarà amb claredat les instàncies a les quals poden anar els consumidors per a reclamar amb eficàcia el rescabalament dels seus drets

Properes xerrades