LOGO CAIB
11 de octubre de 2017Vicepresidència i Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme

Promocionam els xefs de Balears

L'Agència de Turisme de les Illes Balears (ATB) organitza a Mallorca una acció promocional denominada '48 h Mallorca Foodie Experience' i destinada al mercat italià.  L'objectiu és promocionar la gastronomia de l'illa de la mà dels nostres xefs, que actuaran com a ambaixadors de la nostra cuina durant els dos dies que dura l'esdeveniment. '48 h Mallorca Foodie Experience' és una autèntica experiència gastronòmica que estan gaudint, des d'ahir, un total de 20 periodistes de Milà i Roma per tal de conèixer de primera mà l'illa de Mallorca com una destinació de qualitat a través de l'alta gastronomia, els seus xefs més destacats, els seus paisatges i la seva cultura.

Per tal d'aconseguir tot això, l'ATB ha creat una experiència única per aquests dos dies durant els quals els xefs sortiran de les seves cuines i realitzaran les seves creacions a llocs tant emblemàtics de la nostra destinació com el Claustre de Sant Francesc, les Salines d'Es Trenc o a Sa Vinya de Bodega Ribas, entre altres. Els xefs que participen en aquesta experiència són Fernando Arellano, Andreu Genestra, Adrian Quetglas, Santi Taura, Tomeu Caldentey, Miquel Calent, Sergi Camats, Maria Solivellas, Caterina Pieras i Marga Coll, així com altres figures destacades com el mestre cansalader Xesc Reina o els reposters Tomeu Arbona i Lluís Pérez.

Els periodistes que hi participen escriuen per a publicacions gastronòmiques, revistes de viatge i Lifestyle, blogs gastronòmics i de turisme de luxe.

Amb aquest "press trip experiencial", l'ATB pretén promocionar les Illes Balears com a destinació de qualitat a través de la seva gastronomia i donar a conèixer una cuina creativa i d'avantguarda amb productes de temporada, influències tradicionals i basada en la dieta mediterrànea de proximitat, sostenible i arrelada al territori.