28 febrer 2020 <10aL>Conselleria de Salut i Consum

CONSELL DE GOVERN: APROVADA LA DESPESA CORRESPONENT A LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DEL CENTRE D’ATENCIÓ A L’USUARI (CAU) DEL SERVEI DE SALUT CConsell de Govern

CONSELL DE GOVERN: APROVADA LA DESPESA CORRESPONENT A LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DEL CENTRE D’ATENCIÓ A L’USUARI (CAU) DEL SERVEI DE SALUT

\ La pròrroga és per dotze mesos i un import de 944.555 €

\ Aquest instrument resol consultes de microinformàtica i sistemes d’informació


El Consell de Govern ha aprovat la despesa corresponent a l’expedient de la pròrroga d’encàrrec de gestió a la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia per a la prestació del servei del Centre d’Atenció a l’Usuari (CAU) del Servei de Salut. Aquesta pròrroga és per dotze mesos i per un import de 944.555 €, distribuït en les anualitats de 2020 i 2021.

El CAU és l’instrument per mitjà del qual el personal del Servei de Salut pot accedir a la cartera de serveis de l’àrea d’informàtica de manera única, clara i transparent, i també és la bústia a la qual s’han d’adreçar les peticions en aquesta matèria. El CAU, per tant, és una finestra única per fer-hi qualsevol tipus de consulta o sol·licitud relacionades amb els sistemes d’informació, la microinformàtica i les xarxes de comunicació.

Aquestes consultes o sol·licituds es poden fer per telèfon, per correu electrònic o per mitjà del web. El CAU registra totes les peticions i els comentaris dels usuaris i les solucions aportades pels tècnics. Això permet agilitar la tramitació de peticions i ofereix a l’usuari un sistema únic per fer-ho.