29 d’octubre 2021 <10aL>Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball

Reactivació econòmica: Les Illes Balears acudeixen a la World Travel Market amb l'objectiu d'impulsar el turisme britànic NNota Informativa

Foto de noticia
Descàrrega d'imatges d'alta qualitat

Reactivació econòmica: Les Illes Balears acudeixen a la World Travel Market amb l'objectiu d'impulsar el turisme britànic

Les Illes Balears participaran, de l'1 al 3 de novembre, en la fira turística World Travel Market de Londres, que enguany se celebrarà de nou de manera presencial després de la pandèmia mundial per la Covid-19. L'objectiu serà potenciar el producte turístic de les Illes Balears i impulsar el turisme britànic de cara a 2022, sobretot fora de temporada.

La Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball, a través de l'Agència d'Estratègia Turística (AETIB) ha estat l'encarregada de coordinar tota la participació en aquesta fira, un esdeveniment on les Illes seran presents amb un nou estand de prop de 450 m², ampliant així l'espai expositiu respecte a l'última edició que va tenir lloc de manera presencial, al novembre de 2019.

En l'estand balear seran presents els quatre consells insulars de les illes, a més de 8 ajuntaments de Mallorca (Alcúdia, Calvià, Sant Llorenç, Felanitx, Santanyí, Pollença, Manacor i Palma) i tres coexpositors privats: Iberostar Hotels, Viatges Sidetours i Adramar Incoming Service.

Quant al disseny, l'estand de Balears es basa en el mateix que es va estrenar en la passada edició de Fitur 2021, però adaptat a l'espai disponible per a la fira de Londres. Es tracta d'un espai inspirat al Mediterrani, amb una ferma aposta per la seguretat Covid i la sostenibilitat que, a més, li va valer el premi al millor estand i al més sostenible en la passada edició de la fira de turisme de Madrid.

Coincidint amb la presència de Balears en World Travel Market, la Conselleria de Model Econòmic, Turisme i Treball, a través de l’AETIB, posarà en marxa també una campanya publicitària en diferents espais exteriors de la ciutat de Londres, així com en xarxes socials i Google Ads. Sota l'eslògan “I want it all” aquesta iniciativa pretén reforçar l'objectiu de potenciar la temporada d'hivern en el mercat britànic.

 

A més, durant els dies que duri la fira es duran a terme diferents presentacions als mitjans de comunicació britànics sobre assumptes de política turística i les novetats turístiques de cada illa.

Concretament, el dimarts 2 de novembre es durà a terme una roda de premsa a càrrec de la presidenta dels Illes Balears, Francina Armengol, i del conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela. També aquest mateix dia hi ha programat un panell de debat amb representants de cadascun dels Consells Insulars per a presentar les novetats turístiques i com afronten la recuperació turística Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera.

Totes les presentacions podran seguir-se en streaming pel canal de Youtube de Turisme Illes Balears: https://www.youtube.com/c/turismoislasbaleares/featured

Durant les jornades de fira, la delegació balear aprofitarà també per a mantenir diferents reunions de treball amb els principals turoperadors i companyies aèries del mercat britànic.

 

Documents adjunts: