9 març 2018 | <9ªL> Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques

L’112 inicia un procés de selecció de gestors telefònics d’emergències NNota Informativa

L’112 inicia un procés de selecció de gestors telefònics d’emergències

Els aspirants que superin les proves selectives formaran part del borsí de personal de la sala d’Operacions del SEIB112
El Sistema d’Emergències de les Illes Balears - SEIB112 ha ampliat el termini de presentació de sol·licituds del procés de selecció de gestors telefònics d’emergències amb la finalitat de crear un borsí de personal laboral temporal per cobrir totes les necessitats de personal que puguin sorgir en l’Àrea d’Operacions del SEIB 112. Els candidats que vulguin presentar-se tenen fins dia 19 de març a les 14h per lliurar la sol·licitud a les oficines del SEIB 112 o per correu ordinari (més informació a: http://112ib.caib.es)

El procés de selecció constarà de quatre fases: una fase d’oposició, una de concurs, una de formació, i finalitzarà amb la superació d’un reconeixement mèdic. Concretament, la fase d’oposició constarà de cinc exercicis: una prova oral d’anglès; un exercici de coneixements de geografia de les Illes Balears; una prova d’informàtica; una pràctica de mecanografia i  una prova psicotècnica. Aquesta fase d’oposició acabarà amb una entrevista personal.

Un cop finalitzats tots els exercicis i el curs específic en matèria d’emergències, les persones candidates aptes formaran part del borsí per a la recepció de telefonades d’urgència i d’emergències i la seva gestió davant els serveis oportuns, així com la coordinació, l’aplicació i l’activació dels plans de protecció civil, d’emergències i els protocols operatius.