24 maig 2018 | <9ªL> Vicepresidència i Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme

L'ATB, a través del Club de producte de turisme de luxe, organitza un viatge de familiarització per a periodistes alemanys NNota Informativa

L'ATB, a través del Club de producte de turisme de luxe, organitza un viatge de familiarització per a periodistes alemanys

El grup coneixerà la qualitat i exclusivitat dels recursos turístics de les Illes Balears en temporada baixa
L'Agència de Turisme de les Illes Balears, a través del seu Club de producte dirigit al segment de luxe, oferirà un viatge de familiarització a un grup de periodistes alemanys de mitjans especialitzats en luxe, estil de vida i turisme des d'avui fins al dia 25. Els periodistes coneixeran l'oferta i els serveis turístics més selectes amb els que compta Mallorca en temporada baixa.

L'objectiu del press trip és realitzar una promoció diferenciada i especialitzada per tal d'atraure el segment de luxe d'Alemanya. L'acció està dins l'estratègia del Club que treballa per posicionar les Illes Balears com a destinació de luxe internacional. La creació dels Clubs de producte és un dels projectes finançats amb la recaptació de l'Impost del Turisme Sostenible (ITS) amb l'objectiu de crear i activar productes turístics practicables en temporada baixa. El Club de producte de luxe uneix els esforços dels sectors públic i privat i  treballa en l'estratègia de promoció d'aquest segment.

Durant aquests dies, el grup realitzarà visites guiades per conèixer l'oferta de gastronomia, cultura, benestar i oci que fa de les Illes un referent de luxe i qualitat i que es caracteritza per l'exclusivitat que ofereix als seus visitants. Els periodistes  viuran l'experiència de benestar i glamour de la posta de sol a Sa Foradada, del Cap de Formentor, dels exclusius beach club i de destacats ports esportius. També visitaran propostes culturals com el conjunt monumental de la Cartoixa de Valldemossa, el Museu modernista de Can Prunera de Sóller o la Fundació Ben Jakober.

A diferents botigues de Palma coneixeran marques que creen tendència en el món de la moda, concept stores, botigues d'artesania local o de productes gourmet de les Illes i realitzaran una degustació d'olis amb denominació d'origen de Mallorca. Es mostrarà als periodistes el centre esportiu d'alt rendiment creat pel tenista mallorquí Rafa Nadal. Els periodistes podran veure els serveis i les instal·lacions de diversos hotels del segment de luxe de 5 estrelles, 5 estrelles Gran Luxe, hotels rurals o hotels boutique. Els hotels rurals són finques familiars amb un servei personalitzat que convida els visitants a descobrir mercats setmanals, cellers, festivals populars, restaurants típics, etc. Per la seva part, els hotels boutique, que han proliferat darrerament a nuclis urbans com el de Palma, es troben sovint a edificis arquitectònics emblemàtics amb els seus característics patis interiors.

El grup degustarà els seus àpats a restaurants destacats on coneixerà la cuina creativa i d'avantguarda basada en productes autòctons de les Illes de la mà de rellevants xefs.