4 d’abril 2019 | <9ªL> Vicepresidència i Conselleria d'Innovació, Recerca i Turisme

L'AETIB dona a conèixer els Segments Estratègics Turístics a Eivissa NNota Informativa

Foto de noticia
Descàrrega d'imatges d'alta qualitat

L'AETIB dona a conèixer els Segments Estratègics Turístics a Eivissa

A la jornada informativa, coorganitzada amb el Consell d’Eivissa, han participat 50 persones
L’Agència d’Estratègia Turística de les Illes Balears (AETIB) i el Consell d’Eivissa han organitzat aquesta setmana una jornada informativa sobre els Segments Estratègics Turístics (SET) amb l’objectiu de propiciar la col·laboració publicoprivada per crear productes que facin més competitives les empreses eivissenques.

Els SET són aliances que es constitueixen entre prestadors de serveis i institucions públiques per a desenvolupar productes turístics amb valor afegit. Es plantegen com a meses de feina publicoprivades on poder definir estratègies i planificar accions que permetin millorar la competitivitat turística de les Illes Balears.

La jornada, que ha tingut lloc a l’Escola de Turisme d’Eivissa i que ha comptat amb l'assistència d'unes 50 persones, s’ha organitzat com un primer contacte entre els presidents dels vuit SET –tots ells de perfil empresarial o vinculats a la gestió de serveis turístics- i el sector privat i públic d’Eivissa amb l’objectiu d’implementar aquestes meses de treball a l’illa.

Els presidents dels diferents SET (gastronomia, turisme actiu, cultura, ecoturisme, turisme esportiu, salut, luxe i MICE) han informat de les tasques realitzades fins al moment, les passes donades a escala autonòmica i els beneficis i oportunitats que la creació de les delegacions insulars pot generar per a les empreses turístiques.