23 febrer 2018 | <9ªL> Conselleria de Presidència

El personal del Servei telefònic 24 hores per al col·lectiu LGTBI rep assessorament sobre atenció a persones amb ideació suïcida NNota Informativa

Foto de noticia
Descàrrega d'imatges d'alta qualitat

El personal del Servei telefònic 24 hores per al col·lectiu LGTBI rep assessorament sobre atenció a persones amb ideació suïcida

El personal tècnic del Servei telefònic 24 Hores per al col·lectiu LGTBI, d’atenció social i d’acompanyament, està rebent assessorament específic, entre d'altres sobre l’atenció a persones amb ideació suïcida. Es tracta d’una acció conjunta entre el Servei de Coordinació i Atenció a la Diversitat Sexual i de Gènere, de la Conselleria de Presidència, i l’Observatori del Suicidi, adscrit a la Conselleria de Salut, per tal de fer una tasca de prevenció i d’atendre al fet que el col·lectiu LGTBI presenta unes taxes més elevades de persones amb ideació suicida.

El telèfon d’atenció social i d’acompanyament per al col·lectiu LGTBI 971177157 s’ha posat en marxa enguany, forma part del model d’atenció integral a les persones que són víctimes de qualsevol forma de discriminació o violència per raó de la seva orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere, i permet cobrir les necessitats d’informació, assessorament, acompanyament d’aquest col·lectiu.