Tràmits: DIRECCIÓ GENERAL DE CULTURA http://www.caib.es/govern/tramitesrss.do?coduo=991648&lang=ca&tipo=rss_2.0 Tràmits del Govern de les Illes Balears ca Wed, 13 Dec 2017 01:50:43 GMT Govern de les Illes Balears 2017-12-13T01:50:43Z ca Govern de les Illes Balears http://www.caib.es/govern/imgs/cap/logo.gif Govern de les Illes Balears Valoració de sèries documentals de l'Arxiu General Administratiu http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=1526036&lang=ca&coduo=991648 Cada unitat orgànica de l'Administració autonòmica, abans de transferir documentació a l'Arxiu General de l'Administració, ha de comprovar que les sèries documentals a les quals fa referència aquesta documentació estan valorades i disposen de les taules d'avaluació permanent. Aquestes taules són aprovades per dictamen de la Comissió de Qualificació i Avaluació de Documents, a proposta dels arxius centrals de les conselleries. Les podeu trobar publicades al BOIB núm. 9 de 18 de gener de 2014 i a la secció de documents relacionats en aquesta pàgina. La Secretaria General de cada Conselleria, mitjançant ofici dirigit a la persona responsable de l'Arxiu General de l'Administració, ha d'autoritzar el personal encarregat de sol·licitar la valoració de les sèries documentals. Aquest personal ha de tenir el rol d'administrador en el programa Argen. El personal autoritzat, abans de realitzar el tràmit telemàtic, ha de comprovar si la sèrie documental està avaluada (V), pendent (P), o no avaluada, d'acord amb el Decret 99/2010, de 27 d'agost, que regula els arxius de l'Adminsitració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i de les entitats que integren el seu sector públic instrumental ( BOIB núm. 131, de 7 de setembre de 2010). Podeu consultar les taules permanents aprovades a la pàgina web de l'Arxiu General (Conselleria d'Educació, Cultura i Universitats-Secretaria General-Arxiu General). Si la sèrie documental no està avaluada cal emplenar l'apartat Nova valoració a la pestanya Sol·licituds de cada arxiu central. Posteriorment s'ha de realitzar la petició, via telemàtica, des de la pàgina web. Una vegada tramitada podeu obtenir el comprovant a l'apartat Desar el justificant. L'usuari pot fer el seguiment de les seves sol·licituds des d'<< El meu portal>>. La Comissió de Qualifiació i Avaluació de Documents ha d'estudiar la sèrie sol·licitada per la conselleria i ha d'emetre el dictament corresponent; si l'aprova passarà a ser taula permanent i s'aplicarà a tots els organismes de la Comunitat Autònoma. Thu, 27 Jul 2017 11:49:03 GMT http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=1526036&lang=ca&coduo=991648 2017-07-27T11:49:03Z Sol·licitud de transferència d'agrupació http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=704228&lang=ca&coduo=991648 Les unitats orgàniques que hagin de transferir capses del seu arxiu central a l'Arxiu General han de tramitar la sol·licitud mitjançant el procés telemàtic de &#8220;TRANFERÈNCIA D'AGRUPACIÓ&#8221;. A l'efecte de dur un control exhaustiu de la documentació, les persones responsables de demanar la transferència han d'estar autoritzades adequadament per la Secretaria General corresponent. Abans de fer el tràmit telemàtic cal comprovar que totes i cadascuna de les sèries documentals afectades per la transferència es troben avaluades d'acord amb el Decret 99/2010, de 27 d'agost, que regula els arxius de l'Administració de la CAIB i les entitats que integren el seu sector public (BOIB núm. 131, de 7 de setembre de 2010). Si les capses a transferir són de sèries no avaluades, amb anterioritat a la transferència cal completar el qüestionari d'anàlisi d'identificació i valoració de documentació. Aquesta valoració, una vegada aprovada per la Comissió de Qualificació, passa a ser taula permanent i s'ha d'aplicar a tots els organismes de la Comunitat Autònoma. Les capses a transferir de sèries avaluades poden iniciar la tramitació telemàtica de transferència per agrupació. La sol·licitud, que s'ha de trametre per via telemàtica, queda registrada automàticament. Una vegada tramitada, se n'obté el comprovant. L'usuari pot fer el seguiment de les seves sol·licituds des d'El meu portal. Una vegada realitzada la transferència, la documentació queda dipositada a l'Arxiu General i la informació es pot seguir consultant a l'aplicació ARGEN Local com a &#8220;Documentació transferida&#8221;. Mon, 02 Dec 2013 07:17:17 GMT http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=704228&lang=ca&coduo=991648 2013-12-02T07:17:17Z Sol·licitud de baixa de documentació custodiada a l'Arxiu General http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=639938&lang=ca&coduo=991648 Les unitats orgàniques que hagin de donar de baixa documentació custodiada a l'Arxiu General han de tramitar la sol·licitud mitjançant el procés telemàtic de &#8220;BAIXA&#8221;. A l'efecte de dur un control exhaustiu de la documentació, les persones responsables de demanar la baixa han d'estar autoritzades adequadament per la Secretaria General corresponent. Abans de fer el tràmit telemàtic cal comprovar que totes i cadascuna de les sèries documentals afectades per la baixa es troben avaluades d'acord amb el Decret 99/2010, de 27 d'agost, que regula els arxius de l'Administració de la CAIB i les entitats que integren el seu sector public (BOIB núm. 131, de 7 de setembre de 2010). Si les capses a donar de baixa són de sèries no avaluades, amb anterioritat cal completar el qüestionari d'anàlisi d'identificació i valoració de documentació. Aquesta valoració, una vegada aprovada per la Comissió de Qualificació, passa a ser taula permanent i s'ha d'aplicar a tots els organismes de la Comunitat Autònoma. Les capses a donar de baixa de sèries avaluades poden iniciar la tramitació telemàtica de baixa. La sol·licitud s'ha de trametre per via telemàtica, queda registrada automàticament, i una vegada tramitada, se n'obté el comprovant. Si la vostra sol·licitud demana la destrucció de la capsa, aquesta no pot trobar-se en situació de préstec, sinó que ha d'estar dipositada a l'Arxiu. El procés és irreversible, la capsa passarà a situació d'inactiva dins l'aplicació informàtica ARGEN LOCAL i conservarà l'historial. En el cas de baixa sense destrucció la capsa ha de trobar-se en situació de préstec a la Conselleria i es podrà reactivar posteriorment, ja que també mantindrà l'historial. L'usuari pot fer el seguiment de les seves sol·licituds des d'El meu portal. Mon, 02 Dec 2013 07:16:14 GMT http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=639938&lang=ca&coduo=991648 2013-12-02T07:16:14Z Sol·licitud de devolució de documentació custodiada a l'Arxiu General http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=551225&lang=ca&coduo=991648 Les unitats orgàniques, una vegada utilitzada la documentació en prèstec , poden demanar la devolució a l'Arxiu General , i han de tramitar la sol·licitud mitjançant el procés telemàtic de &#8220;DEVOLUCIÓ&#8221;. A l'efecte de dur un control exhaustiu de la documentació, les persones responsables de demanar la sol·licitud han d'estar degudament autoritzades per la secretaria general corresponent. La sol·licitud s'ha de trametre per via telemàtica, queda registrada automàticament, i una vegada tramitada, se n'obté el comprovant. L'usuari pot fer el seguiment de les seves sol·licituds des d'<< El meu portal>>. A la sol·licitud es necessari identificar el codi de la capsa. Aquesta informació es troba a la aplicació ARGEN LOCAL , i també a l'etiqueta identificativa de la capsa. La persona responsable de la devolució de la documentació ha de comprovar que en el comunicat de servei hi figuren les capses que s'han de recollir, el segell de l'Arxiu General que autoritza la devolució , i se n'ha de quedar una còpia com a comprovant. Mon, 02 Dec 2013 07:15:11 GMT http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=551225&lang=ca&coduo=991648 2013-12-02T07:15:11Z Sol·licitud de préstec de documentació custodiada a l'Arxiu General http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=551199&lang=ca&coduo=991648 Les unitats orgàniques que hagin de consultar la documentació custodiada a l'Arxiu General han de tramitar la sol·licitud mitjançant el procés telemàtic de &#8220;PRÉSTEC&#8221;. A l'efecte de dur un control exhaustiu de la documentació, les persones responsables de demanar la transferència han d'estar degudament autoritzades per la Secretaria General corresponent. La sol·licitud s'ha de trametre per via telemàtica, queda registrada automàticament, i una vegada tramitada, se n'obté el comprovant. L'usuari pot fer el seguiment de les seves sol·licituds des d'<< El meu portal>>. A la sol·licitud es necessari identificar el codi de la capsa. Aquesta informació es troba a la aplicació ARGEN LOCAL. Si se sol·licita la modalitat de lliurament a domicili, aquesta sempre serà entregada en capses completes i en un termini no superior a 24 hores a l'adreça que consti a la sol·licitud Si se sol·licita la modalitat de consulta o recollida a l'Arxiu General, la documentació estarà disponible l'endemà de la sol·licitud. La persona que rebi la documentació ha d'emplenar el comunicat de servei amb el seu nom, el DNI i el segell de la unitat orgànica, i se n'ha de quedar una còpia com a comprovant. Mon, 02 Dec 2013 07:13:59 GMT http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=551199&lang=ca&coduo=991648 2013-12-02T07:13:59Z