Tràmits: DEPARTAMENT DE PROTECCIÓ I DEFENSA DELS DRETS DELS CONSUMIDORS http://www.caib.es/govern/tramitesrss.do?coduo=2615826&lang=ca&tipo=rss_2.0 Tràmits del Govern de les Illes Balears ca Sun, 23 Sep 2018 19:35:54 GMT Govern de les Illes Balears 2018-09-23T19:35:54Z ca Govern de les Illes Balears http://www.caib.es/govern/imgs/cap/logo.gif Govern de les Illes Balears Reclamacions i denúncies de consum http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=303370&lang=ca&coduo=2615826 Reclamació: Intercedir en els conflictes que puguin sorgir entre una persona consumidora i una empresa. Suposa una petició de compliment, restitució o compensació per part del consumidor davant l'empresa reclamada, i tot sense perjudici que els fets esmentats puguin suposar una infracció de la normativa en matèria de consum. Denúncia: Quan la persona consumidora o usuària únicament pretén posar en coneixement de l'administració competent uns fets que entén que poden ser constitutius d'una infracció de la normativa vigent, sense perseguir cap efecte compensatori. Fri, 11 May 2018 10:21:13 GMT http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=303370&lang=ca&coduo=2615826 2018-05-11T10:21:13Z Adhesió voluntària al Sistema Arbitral de Consum http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=620599&lang=ca&coduo=2615826 Sotmetre's una empresa al Sistema Arbitral de Consum Tue, 13 Jun 2017 09:54:02 GMT http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=620599&lang=ca&coduo=2615826 2017-06-13T09:54:02Z Sol·licitud d'Arbitratge de Consum http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=620603&lang=ca&coduo=2615826 Solucionar les controvèrsies que poden sorgir entre els consumidors i els empresaris o professionals sempre que aquests estiguin adherits al Sistema Arbitral de Consum, mitjançant un laudo de obligat compliment. Tue, 13 Jun 2017 09:53:49 GMT http://www.caib.es/govern/sac/visor_proc.do?codi=620603&lang=ca&coduo=2615826 2017-06-13T09:53:49Z