Attention. La démarche suivante peut être faite télématiquement moyennant ce site.
Pour des raisons de fonctionnalité et de sécurité, pour faire les démarches il faut que Javascript soit activé sur votre navigateur. Si vous ne savez pas comment l'activer, consultez votre fournisseur habituel où bien contactez nous au Information et plaintes.
Les unitats orgàniques que hagin de consultar la documentació custodiada a l'Arxiu General han de tramitar la sol·licitud mitjançant el procés telemàtic de “PRÉSTEC”.
A l'efecte de dur un control exhaustiu de la documentació, les persones responsables de demanar la transferència han d'estar degudament autoritzades per la Secretaria General corresponent.
La sol·licitud s'ha de trametre per via telemàtica, queda registrada automàticament, i una vegada tramitada, se n'obté el comprovant.
L'usuari pot fer el seguiment de les seves sol·licituds des d'<< El meu portal>>.
A la sol·licitud es necessari identificar el codi de la capsa. Aquesta informació es troba a la aplicació ARGEN LOCAL.
Si se sol·licita la modalitat de lliurament a domicili, aquesta sempre serà entregada en capses completes i en un termini no superior a 24 hores a l'adreça que consti a la sol·licitud Si se sol·licita la modalitat de consulta o recollida a l'Arxiu General, la documentació estarà disponible l'endemà de la sol·licitud.
La persona que rebi la documentació ha d'emplenar el comunicat de servei amb el seu nom, el DNI i el segell de la unitat orgànica, i se n'ha de quedar una còpia com a comprovant.
-
-
-
Instància de part
No
Cap de section , Fichier Général de l'Administration
La traduction automatique. Désolé pour le désagrément