Logo del Govern de les Illes Balears

Detall de la fitxa


Recherche avancée

Direction Générale de Milieu|moyen Naturel, Éducation Environnementale et Changement Climatique

Services

El Parc Natural de la Península de Llevant lliura els premis de la II Marató de Fotografia

Dernière actualisation: 07/11/2011

El Parc Natural de la Península de Llevant va encetar dissabte capvespre els actes de commemoració del 10è aniversari de la seva declaració amb la inauguració de l’exposició de les fotografies guanyadores de la II Marató de Fotografia, que es va celebrar el mes d’octubre, amb la participació de 78 fotògrafs. La directora general de Medi Natural, Educació Ambiental i Canvi Climàtic, Neus Lliteras, va assistir a l’acte, acompanyada del regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Artà, Guillem Caldentey, amb qui van fer entrega dels guardons als fotògrafs premiats. En total, es van lliurar deu premis de sis categories diferents:

PREMI PAISATGE Primer premi: Iker Larburu Maldonado Accèssit: Gabriel Rubert Rado

PREMI L’HOME I EL PARC Primer premi: José Luis Barrera Navarro Accèssit: Gregorio Álvarez García

PREMI MACRO Primer premi: Néstor Carda Aroca Accèssit: Pascual Bosch Rosselló

PREMI NIT Primer premi: Iker Larburu Maldonado Accèssit: Néstor Carda Aroca

PREMI JOVE: Xavi Aramburu-Zabala Riera

PREMI A LA MILLOR COL•LECCIÓ: Pere Lliteras Fons

El lliurament de premis va comptar amb el patrocini i suport de l’Ajuntament d’Artà, de Foto Ruano, dels restaurants Sa Tafona de Son Fang i Sa Grípia i de la cafeteria Sant Salvador. L’exposició de les fotos seleccionades es podrà veure a la sala d’exposicions de na Batlessa, a Artà, el proper cap de setmana, 12 i 13 de novembre, de 16 h a 19 h.

Amb motiu del 10è aniversari del parc, ahir diumenge de matí també va tenir lloc una jornada festiva amb tallers i jocs infantils, que es van haver de celebrar a l’interior del poliesportiu municipal a causa del mal temps.

Els actes de commemoració del 10è aniversari acabaran dissabte vinent amb una jornada de portes obertes, en la qual s’oferiran, de manera gratuïta, tres itineraris guiats. Es tracta d’un recorregut de cinc hores fins a la possessió d’Albarca; un altre de tres hores fins al Puig Figuer, que passarà per la vall des Verger, i un darrer que farà una volta d’unes dues hores pels Establits de s’Alqueria Vella. Aquestes propostes s’adrecen al públic en general i són gratuïtes, però cal haver-s’hi inscrit prèviament al telèfon 971 83 68 28. Tots els recorreguts partiran a les 10 hores des de l’aparcament de s’Alqueria Vella.

Català - Castellano - English - Deutsch - Français
Plan du site  -  RSS  -  Mobile

La traduction automatique. Désolé pour le désagrément

© Govern de les Illes Balears