Logo del Govern de les Illes Balears

Detall de la fitxa

Historique: La Xarxa Balear de Pobles pel Clima assisteix a la V Assemblea de la Red Espanyola de Pobles pel Clima. Dies 17 i 18 de juny. Santander

Dernière actualisation: 08/07/2010

LA XARXA BALEAR DE POBLES PEL CLIMA ASSISTIRÀ A LA V ASSEMBLEA DE LA RED ESPAÑOLA DE CIUDADES POR EL CLIMA

Santander 17 i 18 de juny de 2010

La Xarxa Balear de Pobles pel Clima (XBPC) assistirà a la V Assemblea de la Red Española de Ciudades por el Clima i a la jornada “Canvi Climàtic i Salut des de la Perspectiva Local” que es duran a terme els dies 17 i 18 de juny al Palau de la Magdalena, Santander.

Durant l’Assemblea es presentarà el Pla de Treball 2010 i se convocarà el III Premi a las Bones Pràctiques Locals pel Clima, amb l’objectiu de recopilar les millors actuacions realitzades pels Governs Locals espanyols en el camp de la mitigació i adaptació al canvi climàtic.

Un dels objectius amb els quals es va crear la XBPC va ser incentivar i recolzar als municipis de les Illes Balears a formar part de la Red Española de Ciudades por el Clima.

Per aquest motiu, des de la Direcció General de Canvi Climàtic i Educació Ambiental, s’estan fent el tràmits pertinents per adherir-se com a Observadors d’aquesta Xarxa Nacional, per tal d’actuar formalment com a nexe d’unió. Això permetrà informar dels avanços i les novetats dutes a terme a nivell nacional en temes de canvi climàtic a nivell local.

Mitjançant aquesta adhesió, i el recolzament tècnic adient, la Conselleria de Medi Ambient i Mobilitat vol que els municipis de les Illes Balears donin les passes necessàries per formar part de la Red Española de Ciudades por el Clima com a membres de ple dret.

Programa d'activitats de la V Assemblea

Documents

Català - Castellano - English - Deutsch - Français
Plan du site  -  RSS  -  Mobile

La traduction automatique. Désolé pour le désagrément

© Govern de les Illes Balears