Most current: 22/03/2012
Fina Santiago presentà al Ple la campanya “Compromís homes per a la igualtat”, que vol aconseguir la plena igualtat de drets
La consellera d’Afers Socials, Promoció i Immigració, Fina Santiago, presentà al Ple de l’Ajuntament de Felanitx la iniciativa “Compromís homes per a la igualtat”, que té com a objectiu potenciar la igualtat efectiva entre homes i dones a través de la implicació dels primers en la lluita per l’equiparació real dels drets. A l’acte també assistiren la consellera de Joventut i Igualtat del Consell Insular de Mallorca, Josefina Ramis, i la directora de l’Institut Balear de la Dona, Lila Thomàs.
Després de la presentació, el batle, Gabriel Tauler, i els regidors signaren el manifest “Compromís homes per a la igualtat”, amb el qual es pretén sensibilitzar la societat, especialment la masculina, sobre la necessitat de rompre els rols que assignen a la dona algunes tasques, com ara l’atenció dels fills, les persones grans i la casa, i a l’home, les tasques de responsabilitat a les empreses.
La Conselleria d’Afers Socials, Promoció i Immigració i els quatre consells insulars impulsen la recollida de signatures dels homes de les Illes a favor d’aquest manifest, en el qual s’explica la situació de domini que durant anys han viscut les dones, i es fa palès el compromís dels homes per lluitar-hi en contra i aconseguir una societat “més justa i igualitària”.
L’Ajuntament de Felanitx va sol•licitar que la campanya es desplacés al municipi per poder-se sumar a aquesta iniciativa.
Automatic translation. Sorry for the inconvenience