Darrera actualització: 18/02/2010
La Conselleria de Salut i Consum reforma en profunditat la salut pública per adaptar-la a les noves necessitats socials de les Illes i als canvis que s’han produït els darrers anys. Així, aquest àmbit sanitari es posiciona com a una línia estratègica que està al capdavant de les prioritats del Govern.
“Permetrà realitzar canvis innovadors i avantguardistes per construir una comunitat més saludable i equitativa”, ha manifestat el conseller de Salut i Consum, Vicenç Thomàs. Aquesta reforma es deriva del Projecte de Llei de Salut Pública de les Illes Balears.
La nova normativa considera el valor salut com a tranversal, que està present en tots els àmbits vitals i va més enllà dels factors biològics i dels relatius als estils de vida, comprometent a una ciutadania més activa i més competent amb la seva pròpia salut