Logo del Govern de les Illes Balears

Detall de la fitxa

Lliurament dels Premis CREA

Darrera actualització: 22/05/2012

El director general d’Ordenació, Innovació i Formació Professional, Onofre Ferrer, i Juan José Díez, secretari de la Confederació de la Petita i Mitjana Empresa de Balears, lliuraren els premis CREA a dues alumnes de l’IES Sa Blanca Dona d’Eivissa.

A l’acte, realitzat a La Misericòrdia de Palma, hi assistiren els representants de les entitats col·laboradores: César Nuño Pacheco, director general de Comerç i Empresa, Tomás Garrido, president de la Fundació Pime Baleares i Andreu Ramis, director de l’Obra Social de “Sa Nostra” Caixa de Balears.

Aquests premis volen reconèixer la iniciativa emprenedora i innovadora dels alumnes de Formació Professional per a la creació d’empreses, per tal de contribuir a reactivar l’economia local, la generació d’ocupació, el reconeixement de l’esforç i la iniciativa dels professionals formats en el marc de la formació professional.

Així doncs, les alumnes Esperanza Serra Espejo i María Cortés Guasch, de l’IES Sa Blanca Dona d’Eivissa, han guanyat el premi 2010-2011 amb el projecte empresarial “Bienvenido a los 60”. Aquest projecte consisteix en l’organització i la realització d’activitats i excursions en grup al voltant de les Pitiüses destinades a persones a partir de 60 anys.

El premi consisteix en la dotació econòmica per la constitució de l’empresa (PIMEB), la cessió durant 6 mesos d’un local per ubicar l’empresa en el viver d’empreses d’Eivissa o d’una compensació econòmica única, si la ubicació se situa en un altre lloc, per part de la Direcció General de Comerç i Empresa (IDI). També comptaran amb productes i serveis de finançament oferts per “Sa Nostra” Caixa de Balears.

Documents

Mapa  -  RSS  -  Mòbil
© Govern de les Illes Balears