torna

Detall de la notícia

Imatge 4429298

L'AETIB organitza un press trip per posicionar el turisme actiu a Mallorca

Un periodista de Cinco Días i Guia Repsol coneix in situ les experiències que es poden gaudir a l’illa durant l’hivern

 

L’Agència d’Estratègia Turística de les Illes Balears (AETIB) organitza aquest cap de setmana un viatge de premsa a Mallorca per a un periodista espanyol del diari Cinco Días i la guia Repsol. L’objectiu és donar a conèixer l’oferta de turisme actiu a l’illa per als mesos de tardor i hivern, posicionant així un producte estratègic per a les Illes Balears i que contribueix notablement a la desestacionalització de la nostra destinació.

Per tal motiu, del 29 d’octubre a l’1 de novembre, aquest periodista s’ha desplaçat a Mallorca per conèixer diferents indrets i participar a diverses experiències de turisme actiu que s’ofereixen a Mallorca. Durant la seva vista a l’illa ha realitzat, entre altres, una immersió de busseig a la reserva marina d’ El Toro, on ha pogut admirar la riquesa de la biodiversitat que podem trobar a aquesta zona. També ha pogut gaudir de fer senderisme per la Serra de Tramuntana, davallar el torrent de na Mora, fer escalada, psicobloc i admirar la costa nord de Mallorca des de la mar.

Durant la seva visita, també ha pogut viure l’experiència de volar en globus aerostàtic sobre el Pla de Mallorca, realitzar una excursió en bicicleta per la punta de n’Amer i la via Verda Manacor-Artà, al Llevant de Mallorca així com també ha conegut la cova submarina des Coloms, en Porto Cristo. El darrer dia s’ha reservat per a una visita guiada a la ciutat de Palma en SegWay.

Aquest press trip s’emmarca dins el contracte de Relacions Públiques i comunicació Exterior que l’AETIB té als mercats emissors -en aquest cas amb el mercat nacional- i dins l’objectiu de l’agència de posicionar els diferents Segments Estratègics Turístics (SET) que es treballen des de de l’AETIB. La programació d’aquest press trip s’ha dut a terme amb la col·laboració del SET de Turisme Actiu i algunes de les empreses adherides.

L’objectiu d’aquesta acció és millorar el posicionament de Illes Balears als mercats emissors com a destinació per a gaudir del turisme actiu així com potenciar la diversificació del nostre producte turístic.