Recull d'enllaços per a l'organització i el funcionament dels centres
PROJECTE EDUCATIU I ÒRGANS DE GOVERN I DE COORDINACIÓ |
ORGANITZACIÓ CURRICULAR |
ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DELS CENTRES |
GESTIÓ I FUNCIONAMENT DELS CENTRES |
|
Consell Escolar |
Avaluació dels alumnes d’ESO, batxillerat i FP |
Atenció a la diversitat web del Servei d’Atenció a la diversitat |
Absències per malaltia o accident |
|
Currículums |
Baixa d’ofici
|
Atribució docent dels professors: Punt 3.4.2 de les Instruccions sobre l’horari general del centre, dels alumnes i dels professors. |
Absentisme escolar |
|
Drets i deures dels alumnes i normes de convivència |
Accidents i assegurança escolars |
|||
Documents institucionals, De caràcter permanent: Projecte educatiu de centre (PEC), Concreció Curricular, Projecte lingüístic (PL), Pla per a l’acolliment lingüístic i cultural (PALIC), Pla d’Atenció a la Diversitat (PAD), Pla de Convivència (PC), Pla d’acció tutorial (PAT), reglament d’organització i funcionament (ROF). De caràcter anual: Programació general anual (PGA) Memòria anual (MA) Programació d’aula (PA) |
ATE (Auxiliar tècnic educatiu) |
Activitats complementàries i extraescolars |
||
Baixa voluntària
· Mòdul o cicle d’FPB: article 25 de la Resolució de 15 de juliol de 2014· Batxillerat: article 3 de l’Ordre de 20 de maig de 2015. |
Aula hospitalària (SAED) |
Altes temperatures |
||
Avaluació |
Alumnes universitaris en pràctiques |
|||
PLC (Projecte Lingüístic de Centre) |
DINAMICAT |
Associacions |
||
Projectes institucionals |
Batxillerat a distància |
Calendari escolar |
Beques i ajudes |
|
Reglament orgànic de centre |
Canvi de matrícula, de modalitat o d’itinerari a batxillerat · Article 8 de l’Ordre de la consellera d’Educació, Cultura i Universitats de 20 de maig de 2015· Apartat 2.5 Instruccions d’inici de curs |
Camps d’aprenentatge |
Biblioteques escolars |
|
|
Centres ecoambientals |
Cafeteries i menjadors escolars |
||
Certificació negativa del Registre Central de Delinqüents Sexuals |
Compatibilitats |
|||
Coordinació entre etapes i centresPrimària/ESO
Centres que imparteixen FP a distància:· Resolució sobre l’FP en règim d’educació a distància |
Complement econòmic de la prestació per incapacitat temporal |
|||
Concerts educatiusInformació |
||||
Coordinacions |
Comunicats de malaltia |
|||
Control d’assistència dels professors |
||||
Programes d’escolarització compartida PISE/ALTER |
Ensenyaments esportius |
Convivència
|
||
PMAR (Programa per a la Millora de l’Aprenentatge i el Rendiment) |
EOIES |
|||
Reclamacions Orientacions del DIE |
Equips especialitzats |
|||
Transició de LOE a LOMCE amb matèries no superades al batxillerat Punt 2.2 de les Instruccions d’inici de curs |
Fisioteràpia |
Emergències i riscs meteorològics |
||
|
Formació del professorat |
GESTIB
|
||
Formació Professional |
||||
Formació Professional Bàsica |
Gestió de comptes d’usuari de pares i mares |
|||
Horaris
Ordre de la consellera d’Educació i Cultura de 23 de juny de 2009.
|
Gestió econòmica |
|||
Materials de suport |
||||
Normes de seguretat
|
||||
Horari dels alumnes
|
Permisos, llicències, autoritzacions, comunicacions i excedències |
|||
Primers auxilis |
||||
Recursos i materials didàctics |
||||
Revistes escolars |
||||
Salut |
||||
Simulacres i accidents laborals |
||||
Sol·licitud de reducció per als professors majors de 55 anys |
||||
Horari general del centre, dels alumnes i dels professors Instruccions |
Substitucions |
|||
Horaris dels professors compartits a dos o més centres Instruccions |
Tractament de dades, documents i imatges |
|||
Horari dels professors de religió: Punt 3.1.4, de les Instruccions sobre l’horari general del centre, dels alumnes i dels professors. |
Transport escolar |
|||
|
||||
Hores de coordinacions i òrgans de govern |
Tutorització de funcionaris interins substituts |
|||
Ús de les instal·lacions |
||||
Instruccions dels Departaments d’Orientació |
Voluntariat educatiu |
|||
|
Instruccions dels EOEP Instruccions |
|
||
Instruccions per a l’organització i el funcionament dels centres |
||||
Oferta educativa |
||||
Oferta educativa d’altres administracions |
||||
PALIC (Pla d’Acolliment Lingüístic i Cultural) |
||||
PEI (Programa d’ensenyaments integrats) |
||||
PIP (Plans d’innovació Pedagògica) |
||||
Presa de possessió |
||||
Programes informàtics de gestió dels centres: |
||||
Projectes internacionals |
||||
Proves de certificació EOI |
||||
Qualitat i millora contínua |
||||
Reutilització de llibres |
||||
That’s English! |
||||
Tipologia de centres |