Logo del Govern de les Illes Balears

Detall de la notícia

Seminari 'Formació  continua del professorat: models d'èxit i implicacions per a l'ensenyament AICLE'

Seminari "Formació continua del professorat: models d'èxit i implicacions per a l'ensenyament AICLE"

Darrera actualització: Tue Feb 28 14:02:13 CET 2017

Els passats dies 9 i 10 de febrer va tenir lloc a la Universitat d’Alcalá (Madrid) el seminari “Formació continua del professorat: models d’èxit i implicacions per a l’ensenyament AICLE. Organitzat pel British Council, hi varen assistir dos assessors tècnics docents de la Direcció General de Formació Professional i Formació del Professorat: Mònica Salgado, del Servei de Projectes Lingüístics, i Marco Saoner, del Servei de Formació del Professorat.

Aquesta iniciativa forma part de les jornades “Policy Dialogues” que cada any organitza el British Council en col·laboració amb la Universitat d'Alcalá. Sota el títol de “Formació contínua del professorat: models d'èxit i implicacions per a l'ensenyament AICLE", el seminari comptà amb la presència de nombrosos experts nacionals i internacionals de l’àmbit educatiu. Entre els ponents que presentaren les claus d’una formació permanent del professorat eficaç i útil podem esmentar Pablo Fraser, de l’equip TALIS (Teaching and Learning International Survey) de l’OCDE, que va revisar les bones pràctiques en la formació contínua evidenciat en TALIS i en altres estudis; Damian Ross, del British Council, que analitzà les últimes investigacions sobre els criteris que determinen l’impacte de les ofertes de formació contínua; i Liz Savage, de la Universitat de Ciències Aplicades d’Amsterdam, que va explicar el cas pràctic d’Holanda, país referent en la formació contínua a Europa.

Així mateix, els representants de les comunitats autònomes varen exposar un model d’èxit de formació del professorat relacionat amb la formació de i en llengües estrangeres a la resta de les comunitats autònomes. El seminari finalitzà amb un taller per grups que serví per debatre les necessitats que s’havien detectat al llarg del seminari i les línies a seguir amb vista al futur.

Documents

  
Mapa  -  RSS
© Govern de les Illes Balears