Logo del Govern de les Illes Balears

Detall actualitat informativa


Recerca Avançada

Actualitat informativa

Dia i hora d'emissió: 2017-03-16, 13:34:00
Tipus de comunicat: Nota Informativa
Emissor: Agència de Turisme de les Illes Balears (ATB)

La Directora general de Turisme presenta l'estratègia de promoció turística a Barcelona

Gràcies a una convocatòria de co-màrqueting de l'ATB, se celebra la "Setmana de les Illes Balears" amb diferents actes a Barcelona i Madrid

Pilar Carbonell, Directora general de Turisme del Govern de les Illes Balears, ha presentat avui la nova estratègia de promoció turística "Better in winter" en el marc de la Setmana de les Illes Balears que se celebra fins dissabte 18 de març a la botiga B The Travel Brand (Barceló Viajes) a Barcelona.

La nova estratègia promociona l'oferta de les Illes en els mesos d'hivern, primavera i tardor. Cultura, gastronomia, esport, natura, tradició, música i art són alguns dels principals atractius que la nova estratègia donarà a conèixer per atreure visitants fora dels mesos d'estiu. "Amb Better in Winter volem mostrar al visitant una altra cara de Mallorca, Menorca, Eivissa o Formentera, la més desconeguda per a molts. Volem mostrar unes illes diferents que ressorgeixen quan acaba l'estiu i que tenen moltíssim a oferir al visitant procedent de la Península", ha destacat Carbonell davant una trentena de periodistes de premsa especialitzada en viatges.

Carbonell ha detallat les accions que emprendrà el Govern com la convocatòria de co-màrqueting promocional, una nova web que permetrà la segmentació per públic objectiu, l'impuls de la promoció de productes turístics a través de les xarxes socials o la millora de la comunicació a mercats exterior a través de la contractació d'empreses de relacions públiques als cinc principals mercats europeus.

El projecte inclou la difusió de la revista "Better in winter", un recull dels esdeveniments més destacats de l'agenda de les quatre illes des de l'octubre fins al maig. Entre les cites esportives principals hi ha la final de la Six Days Series, la prestigiosa competició i el espectacle més gran del món de ciclisme en pista. La prova final tindrà lloc al mateix velòdrom demà divendres 17 de març, després d'haver-se disputat enguany als quatre seus Londres, Amsterdam, Berlín i Copenhaguen.

Destaquen en el calendari esportiu altres esdeveniments com el Trofeu SAR Princesa Sofia de Vela, el Torneig Internacional de Futbol Base Copa de Menorca (MECUP), la Volta Cicloturista Internacional a Menorca, el Rally Clàssic Illa de Mallorca, la Port Adriano Sup Race (paddle surf), la Volta a Eivissa Internacional a Mountain Bike o la Regata Trofeu Ciutat de Palma.

Esdeveniments únics i exclusius celebrats en entorns naturals d'enorme bellesa delectaran els amants de la música, el cinema i l'art. Destaquen cites com el Formentor Sunset Classics, el Sant Pepe Rock o el Mallorca Live Festival; famosos festivals de jazz (Alternatilla, Jazz Obert, Mallorca Smooth Jazz Festival); festivals cinematogràfics com l'Evolution Mallorca International Film Festival i singulars esdeveniments com l'Espectacle del Vuit o el Festival Internacional d'Orgue de la Catedral de Palma.

La presentació de l'estratègia s'inclou dins la programació de la Setmana de les Illes Balears. L'Agència de Turisme de les Illes Balears i B The Travel Brand (Barceló Viajes) a través d'un acord de co-marqueting organitzen diferents exposicions i presentacions per donar a conèixer l'oferta turística de les illes. El presentador de l'acte i director de Comunicació de Barceló Viajes, Ricardo Fernández, ha expressat que "estem encantats de col·laborar amb l'ATB en aquesta iniciativa que té com a objectiu desestacionalitzar l'afluència turística a les Illes Balears. Sens dubte, més enllà del sol i la platja, les illes ofereixen grans atractius que pretenem donar a conèixer per tal que arribi a un major nombre de persones en temporada baixa".

Dins el marc de la Setmana de les Illes Balears va tenir lloc ahir una degustació dels millors productes balears sota el lema "Molt més que ensaïmades". La propera activitat tindrà lloc demà divendres a càrrec de la blogger i entrenadora María Rossich que donarà la xerrada "Els millors racons per practicar esport a les Illes Balears". En el darrer acte a Barcelona que es farà el dia 18 s'oferirà un taller d'elaboració de clauers d'avarques menorquines dirigit a infants.

Durant aquesta setmana, la botiga B The Travel Brand acull també l'exposició fotogràfica "Planas, una mirada al passat" que mostra els inicis del turisme a les Illes. Josep Planas i Muntanyà va retratar el creixement urbanístic i el turisme de masses als finals dels anys 60. La seva obra és considerada una part inqüestionable del patrimoni documental i artístic de les Balears. La mostra és un retrat de la vida quotidiana i de la transformació del territori.

Entre el 10 i el 22 d'abril, està previst que aquests mateixos actes es duguin a terme a la botiga B The Travel Brand de Madrid.

Més informació:
La revista Better in Winter (versió castellana) es pot descarregar aquí: http://www.illesbalears.travel/wwwib/BetterInWinter_cast_LOW.pdf
L'agenda d'activitats de la Setmana de les Illes Balears es pot consultar aquí: https://www.bthetravelbrand.com

Imatges adjuntes

  • "Volem mostrar unes illes diferents que resorgueixen quan acaba l'estiu i que tenen moltíssim a oferir al visitant procedent de la Península", ha destacat Carbonell davant una trentena de periodistas de premsa especialitzada en viatges.

    "Volem mostrar unes illes diferents que resorgueixen quan acaba l'estiu i que tenen moltíssim a oferir al visitant procedent de la Península", ha destacat Carbonell davant una trentena de periodistas de premsa especialitzada en viatges.
  • Pilar Carbonell, Directora general de Turisme, ha presentat avui la nova estratègia de promoció turística "Better in winter" en el marc de la Setmana de les Illes Balears que se celebra fins a l'oficina B The Travel Brand (Barceló Viajes) a Barcelona.  

    Pilar Carbonell, Directora general de Turisme, ha presentat avui la nova estratègia de promoció turística "Better in winter" en el marc de la Setmana de les Illes Balears que se celebra fins a l'oficina B The Travel Brand (Barceló Viajes) a Barcelona.  
  • Amb motiu de la Setmana de les Illes Balears, la botiga B The Travel Brand acull també l'exposició fotográfica "Planas, una mirada al passat" que mostra imatges dels inicis del turisme a les Illes que Josep Planas i Muntanyà va retratar a finals dels anys 60.

    Amb motiu de la Setmana de les Illes Balears, la botiga B The Travel Brand acull també l'exposició fotográfica "Planas, una mirada al passat" que mostra imatges dels inicis del turisme a les Illes que Josep Planas i Muntanyà va retratar a finals dels anys 60.
  
Mapa  -  RSS
© Govern de les Illes Balears