Logo del Govern de les Illes Balears

Responsable

Pere Muñoz Perugorria

Pere Muñoz Perugorria

PERE MUÑOZ PERUGORRIA

Palma, 1971

Fins ara: Coordinador de BMiBrasil, empresa lligada a un dels centres d’innovació més grans d’Europa, Eurecat, i Soci-Director d’IRU, Lucus Gestió d’Espais i Natura, i TAU Patrimoni i Turisme

Formació: S’ha format en les àrees de dret i de la gestió. Cursà estudis de Dret a la UIB, és Postgrau en Gestió i Polítiques Culturals per la Universitat de Barcelona i Màster en Gestió Cultural per la Universitat Complutense de Madrid. Ha completat la seva formació amb diversos cursos i seminaris.

Experiència sector públic: Ha estat Director Insular de Cultura i Patrimoni del Consell de Mallorca (1996-1999), Director General de Cultura del Govern de les Illes Balears (1999-2003) i Regidor de l’Ajuntament de Palma (2003-2006)

Experiència sector privat: Empreses pròpies (2006-2016) Barcelona Media-Centre d’Innovació (2008-2015), màxima responsabilitat aconseguida: Director del Laboratori de Cultura i Turisme.

Responsable de l’obertura del mercat internacional i de Barcelona Media Inovaçao Brasil.

Fundador de diverses empreses gestores de l’acollida als visitants, el màrqueting i la generació de productes i serveis, a espais d’interès cultural, patrimonial i turístic.

Experiència en activitats relacionades amb la projecció exterior, el turisme i el màrqueting: Ha organitzat a actes culturals a Cannes, Nova York, Londres, Manchester, Moscou, L'Havana, París, Roma, Berlín, Barcelona, Madrid, entre altres llocs.

Va ser uns dels impulsors i patró fundador de l’Institut Ramon Llull, per a la projecció exterior de la cultura catalana.

Ha desenvolupat projectes a Espanya, Amèrica Llatina i Àsia, des de la perspectiva de la cultura, el turisme, el desenvolupament territorial, la regeneració urbana i l’impuls a l'economia creativa.

En l’àmbit cultural i turístic, ha projectat més de 20 espais de visitants (museus, centres de visitants, espais tecnològicament avançats), elaborat desenes de Plans de Gestió, Plans de Viabilitat Econòmica, Plans de Millora d’infraestructures, Plans de Cultura i Economia Creativa.

Ha participat en diversos projectes turístics (Plans de desenvolupament, Plans de competitivitat, Plans de Màrqueting, Plans de creació de productes i serveis) a Vietnam, Brasil, Palestina i Espanya. Un dels plans més ambiciosos en el qual va participar va ser el Pla de Màrqueting Turístic de Brasil.

Ha escrit centenars d'articles sobre temes d'actualitat i sobre temes de cultura, innovació, creativitat, comunicació, patrimoni i turisme. Ha pronunciat conferències a Espanya, Estats Units, Brasil, Andorra, França, Itàlia, Rússia... sobre gestió turística, competitivitat de destins turístics, turisme religiós, turisme i innovació, comunicació, turisme i cultura, cultura i desenvolupament territorial, comunicació i empresa en el segle XXI.

Té capacitat per generar una visió combinada de la gestió, la valorització d’atractius, el desenvolupament territorial, l’oferta i la demanda, la cultura, el patrimoni, la comunicació i el turisme.

Adhesió al Codi ètic

Declaració de patrimoni i declaració d'interessos i activitats

Retribució: 52109,04 €

Fotografies

  
Mapa  -  RSS
© Govern de les Illes Balears